Gjest 426hemi Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 sykt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 En tidligere kollega av meg jobbet på lageret på Berge & co i Førde for noen år siden. I følge han så hadde til sammen 8 ansatte med familie bestillt tur til Tenerife i vinterferien, og samtlige på samme leilighetskompleks uten å vite om hverandre. Etter hva jeg husker så kom 4 eller 5 fra Førde-avdelingen og resten fra Florø... Sykt det også igrunnen.... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 til alle dere som snakker om bloody beach! har dere vært der? jeg var der en uke uten problemer, og det gikk helt fint. kansje det har med måten man er på og blir oppfattet på? jeg var drita flere ganger, men ble aldri ranet eller truet... og tilbake til topic; det er kjipe saker. prøv å få byttet hotell lenger bort, eller til en annen del av øya hvis du er på en øy da! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Etter det jeg kan se så har du faktisk glemt å tegne inn dama på kartet, så da åpner det seg jo visse muligheter på hotellet ditt... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Etter det jeg kan se så har du faktisk glemt å tegne inn dama på kartet, så da åpner det seg jo visse muligheter på hotellet ditt... dama er der. til høyre på bilde. hun bor tydeligvis sammen med en kompis av han. mens han bor sammen med 2 veninner av dama. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 dama er der. til høyre på bilde. hun bor tydeligvis sammen med en kompis av han. mens han bor sammen med 2 veninner av dama. :D Ja, se der har'a gjemt seg ja. Ikke rart fyren gruer seg... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg