Gå til innhold

Min Vectra A

Ranger emnet

Kilroy

Anbefalte innlegg

Hei.

Etter mange timers lesing er det kanskje på tide at jeg legger ut en tråd om min Vectra. Jeg har en 93 mod. 1,7 TD.

Som jeg fikk av pappa for 1 år siden, Han kjøpte den ny, også var jeg så heldig at jeg fikk den når han kjøpte seg nybil, jeg har alltid likt Vectra, da spesielt A.

Det vi har gjort:

-Sotet rutene, lysere fremst og mørkere bak.

-Sotet baklyktene.

-Hvite blinklys på siden

-Felger 17"

-Senket.

-momo ratt.

-Setetrekk.

-Annlegg.

-Fjernet trekantene på hver side under blinklysene.

-Fjernet "capsen" over takluka.

-Tatt vekk skvettlappene.

Planer fremover:

-Sotet angeleyes

-Panserforlenger

-Nye matter, med noe blått i for å matche setetrekkene som har litt blått i seg.

-Momo blåe seleputer.

-Nye dempere, koni eller bilstein eller noe sånt.

-Sette inn diskantene og forsterkeren.

-Muligens noe plastikk hele turen rundt og hellakkering, men det er ikke noe sikkert ennå, stopper litt i pengene dessverre:rolleyes:

Her er noen bilder:

Gjorde noen små billige justeringer til jeg fikk råd til noe mer.

DSC00231.jpg

Sotet smårutene på sidene, bakruta, baklyktene, og blinklysene på siden, og satte på maxpower klistermerke, ny litt finere endetut, og svart kopp over kroken istedet for hvit =)

DSC00230.jpg

DSC00229.jpg

Også, ble det sommer, og penger og tid for felger.

DSC00222.jpg

DSC00221.jpg

215/40/17. Ble meget bra =)

Men vectran var meget høy, så senking måtte til.

Før bilder:

DSC00145.jpg

DSC00146.jpg

DSC00151.jpg

DSC00181.jpg

Fjærene.

DSC00183.jpg

Fjæra er på fram.

DSC00187.jpg

Og bak.

Etter:

DSC00189.jpg

Sånn ble den rett etter senking, står enda på bukken her da, måtte jekke opp bilen for å få den av bukken.

DSC00197.jpg

Rett etterpå. Myye bedre allerede.

DSC00271500x335.jpg

En stund etter senkinga. Ble meget fornøyd =) (dessverre er den møkkete på bildet =/)

Også måtte vi jo skifte til hvite blinklys istedet og ta vekk den gyselige trekanten.

Før:

DSC01144.jpg

Etter:

DSC01145.jpg

(har ikke fjerna alt limet enda der)

DSC01155.jpg

Ble mye renere.

Satte også inn 12" momo ratt:

DSC00273540x361.jpg

Ble litt mye dette men.:blah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattulerer med A. Det ser ut som du er heldig og fått tatt over et godt eksemplar. Du skal være glad faren din har hatt skvettlapper. Dessverre kommer du til å merke at du får stygge hakk oppover dørene spesielt med ekstra brede dekk. Jeg fikk det etter kun et års kjøring med ny lakk så jeg monterte skvettlapper. Synd at de er så stygge og i gummi så de ikke kan lakkeres. Men viss du invisterer i plast rundom slipper du problemet for sideskjørtene tar av en god del av spruten.

Ser ut som du har satt et fint preg på bilen allerede med det du har gjort. Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider