mcbanan Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Finnes det en fin måte å finne ut hvem av hjullagerene som er gått? Eller ihvertfall om det er fremme eller bak? Lyden forplanter seg slik, det er vanskelig å bestemme seg for hvor det er.. Hvor kan jeg bestille hjullager? Kan det være rett at autospar vil ha over 600,- for ett lager? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 kjenn etter om det er slark i dekka dine.. jeg kjøpte til min 3 er på biltema.. tror det var rundt 100 lappen for lagret jeg.. du kan bytte et par for 600 kr som autospar skal ha.. sjekk http://www.biltema.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Er ikke slakk i dekka, så gale har det ikke blitt enda. Biltema har vel ikke nettbutikk? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 nei det har de desverre ikke.. Golf III 92-97 Hjullager Bak ikke 2,0, ikke 2,8 VR6 129,00 kr Golf III 92-97 Hjullager Framme ikke 2,0, ikke 2,8 VR6 279,00 kr prøv å finn ut om det kan være det som er feilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helix Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 kjenn etter om det er slark i dekka dine.. jeg kjøpte til min 3 er på biltema.. tror det var rundt 100 lappen for lagret jeg.. du kan bytte et par for 600 kr som autospar skal ha.. sjekk http://www.biltema.no Tror Biltema sine lagre er av typen SKF hvis jeg ikke tar fullstendig feil. Er utrolig nok ikke alt som er billig som nødvendigvis er dårlig:) (heldigvis) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Ser ut som om det blir en bergenstur snart da, og hamstre hjullager:p Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg