MrTore Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Colin McRae DiRT Har spilt 50% av Career jeg nå og må si at jeg liker spillet bare mer og mer etter flere timer jeg tilbringer med det ! For de som liker rally/bil spill kan jeg absolutt anbefale dette ! Forza 2 er også mycket bra ! Disse 2 bilspillene er helt klart noe av det bedre som er ute på markedet ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelmdk Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Colin mcrea er død,og sønnen på 5 år. Måtte de hvile i fred.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Ja føles litt rart å spille det spillet her nå.. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik121 Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Colin mcrea er død,og sønnen på 5 år. Måtte de hvile i fred.. Ja, blir vel neppe flere spill i denne serien nå... :/ Siter 1970 Volvo Amazon - deler ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sabben Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Hvis Codemasters og de folka som har laget Colin McRae spillene fortsetter etter denne tragiske hendelsen blir bare for dumt. Hadde vært en skam hvis de fortsetter serien. Siter Andreas Stolt eier av en Saab 96 v4-72 Hm... vinterbil sa du? Ja, kanskje det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Ja de baserer jo spillet mye på inputen og feedbacken de får av han. Han er jo ganske mye med under utviklingen av de såå.. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unge_Lafton Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Hørt på Sony nå eller? haha HDDVD gå ut av butikkhyllene... godt sagt :D På tide å ta av skylappene. HD dvd kan du få utrolig billig nå, fordi det ble Blu-Ray som vant kampen.. Siter 00 Volvo V70 2.4T---Finbilen 07 Toyota Hiace D4D 4¤4 Lang type---Firmabil 82 Ford Transit 3,0 v6 Med Tvillinghjul---Festbil/Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 siden sist innlegg i tråden er fra 2007 vil jeg tro han har fått med seg det innen nå :P :ratatatat HD dvd kan du få utrolig billig nå, fordi det ble Blu-Ray som vant kampen.. Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg