Gå til innhold

Div golf problemer!

Ranger emnet

Skillz2k

Anbefalte innlegg

Fikk igjen gti'n idag fra verkstedet som skulle fikse bremsene og ta hjulstillingen og ta EU kontroll på den.

Da jeg fikk den hadde den blitt godkjent med kun 2 feil for et blinklys og et ryggelys.

Bilen hadde nesten ingen bremser når jeg fikk den tilbake. Den låser seg bare på ene framhjulet med engang og bremser skit dårlig. Den var i akkurat samme stand da som når jeg løeverte den inn. Men de har luftet og tatt seg betalt for de og tilog med godkjent bilen uten bremser!! helt livsfarlig å kjøre fordi hjulet bare låser seg.

Hva kan jeg si på det da?? de har jo godkjent sitt eget arbeid?

Kan en klage på sånne ting som det der eller kan de på stå at jeg har tuklet selv siden jeg har tatt bilen hjem???

Slepte bilen hjem fordi jeg ikke har skilter på bilen og det var første da jeg skulle teste å gi bånn gass og bremse igjen at jeg holdt på å pløye over en farts dump i 50 km/t fordi bilen hadde elendige bremser!!

2. Takluker lekker. Er det pakkningen som er gått da?? Er denne dyr og vanskelig å bytte??

3. Kjørekomputeren er sluttet å virke etter verksteds oppholdet!'

Er det en sikring da?? siden ikke tank måleren heller gir utslag.

Deler disse 2 kanskje samme sikring??

Håper på noen svar!

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har tenkt å ta bilen til et annet verksted i morgen! et Toyota verksted. De nektet å godkjenne en porsche jeg hadde før. og den var helt i topp stand. Ble godkjent uten å kjørt inn på verkstedet et annet sted.

Så jeg tror de er strenge nok!

Men takluken og kjørecomputeren. Noen som har noen svar på deT???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verkstedet som har forårsaktet at KK'eren har sluttet å funke bør vel kunne ordne opp i feilene de har laget.

Ang takluken, pakningen er der kun for å tette for støv. Ikke vann.

Så det kan være dreneringen din som er tett, eller lekk.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til å mulmle noe om "biltilsynet og etterkontroll" i det du klager det - si at du stikker til dem og viser dem hva de har godkjent ... så blir nok bremsene dine fikset... du har vel sjekket at kabelen til kjørekomputeren er på på girkassen og andre steder ?

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den virket jo før jeg sendte den inn.

Hjelper jo ikke at den har stått hos de i ca 1 måned før den var "ferdig"

Takluken var og lekk. og det visste jeg ikke så når jeg fikk den tilbake var bilen kliss våt innvendig og til og med begynt å gro mose på setet!!!

Makan til jalla mekk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he..jeg ville gjort som de sier.gått dit og bare sagt at hvis de ikke ser og fikser bilen din med engang så er det jo alltids noe som heter biltilsynet og etter kontroller osv osv..da får de nok fart i ræva..hehehe..lykke til..det med tak luka hadde jeg en kamerat som hadde samme problem..mener han sa at han måtte bytte gummi pakningen som går rundt hele dritten..den blir jo litt morken med tiden så da er det vel på tide og bytte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg hadde gjort var gått biltilsynet og klaget til dem.

pga da kan dem risikere og miste Eu-kontroll bevilingen og verksted uten det eller klage direkte til verkstedet. jeg personlig hadde nok gått til biltilsynet....

hva var galt med bilen siden den sto der en mnd?

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde byttet bremser og calipere og så hadde jeg byttet ende ledd på ene siden foran slik at hjulstillingen måtte taes på nytt.

Men jeg fikk ikke luften ut av bremsene og derfor skulle de lufte den for meg og finne ut om noe var gale.

DE har nå tatt seg betalt for jobben iallefall. 4K tilsammen.

Men bilen er nå godkjent. Men jeg tørr ikke kjøre bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skillz2k

hadde byttet bremser og calipere og så hadde jeg byttet ende ledd på ene siden foran slik at hjulstillingen måtte taes på nytt.

Men jeg fikk ikke luften ut av bremsene og derfor skulle de lufte den for meg og finne ut om noe var gale.

DE har nå tatt seg betalt for jobben iallefall. 4K tilsammen.

Men bilen er nå godkjent. Men jeg tørr ikke kjøre bilen.

hvorfor klarte du ikke lufte bremsene ??

DOFFEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kom ikke mere luft ut når jeg luftet. har hørt at det kan ligge luft i hoved sylynderen, I caliperene bak. Osv og det er visst ikke alltid like lett å få ut. Derfor betalte jeg verktstedet for at de skulle gjøre det når den første måtte inn for hjulstilling og Eu kontroll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skillz2k

det kom ikke mere luft ut når jeg luftet. har hørt at det kan ligge luft i hoved sylynderen, I caliperene bak. Osv og det er visst ikke alltid like lett å få ut. Derfor betalte jeg verktstedet for at de skulle gjøre det når den første måtte inn for hjulstilling og Eu kontroll

virker som det ikke klart og få ut det dem heller

klag og kjeft på du har jo tross alt betalt 4000 lapper for jobben...

DOFFEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider