Gå til innhold

Div golf problemer!

Ranger emnet

Skillz2k

Anbefalte innlegg

Det som irriterer meg litt også er at de brukte nesten en måned på jobben, og jeg visste ikke at takluken var lekk på bilen så når jeg skulle hente den i går så var den klissvåt innvending og til og med begynt å gro mose på setene!!! de gadd de heller ikke si til meg eller lagre bilen inne selv om jeg var oppe og maste med de sikkert hver dag.!!

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Skillz2k

Det som irriterer meg litt også er at de brukte nesten en måned på jobben, og jeg visste ikke at takluken var lekk på bilen så når jeg skulle hente den i går så var den klissvåt innvending og til og med begynt å gro mose på setene!!! de gadd de heller ikke si til meg eller lagre bilen inne selv om jeg var oppe og maste med de sikkert hver dag.!!

jeg fatter ikke at du har godtatt at dem skulle bruke så lang tid dette er noen som tar toppen et par timer. hadde det vært kompisen din som skulle hatt en svart jobb kunne jeg forstått dette men et "seriøst verksted" skal IKKE bruke så lang tid på fikse sånne "enkle" tingen

Ring dem så be dem om komme og hente bilen og den skal være ferdig i løpet av dagen...

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 mnd....? Det som har skjedd er jo enkelt: Bilen din har blitt gammel mens den har stått der....

Takluka har dreneringer, ja.... Disse kan du blåse opp med trykkluft hvis de er tette, aller tukle litt med streng nedi... Du ser hullene oppi der... Det er jo bare å finne ei lita trakt og en halannen liter vann, så finner du fort ut hvor det er tett....

Sjekket jordinga i instrumentet ditt....?

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pumpedyse

du kan sjekke sikringene til kjørecomputern de går ganske ofte pga at det ligger vanligvis på samme kurs som stereon.

Kom til å tenke på at varme apparatet virker heller ikke. Stereo står det ikke i bilen men kan sjekke den sikringen da.

Kjekt å få litt hjelp og sympati!

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på at varme apparatet virker heller ikke. Stereo står det ikke i bilen men kan sjekke den sikringen da.

det er nok helt sikkert sikringen

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor sånn ca er de drenerings kanalene???

er det bare til å åpne takluken og blåse inn i hjørnene eller??

Hvis du kikker oppi der så ser du dem....

Er varmeapparater permanent dødt...? Da er sikkert motoren føken.... Evt sikring... Har du gått over alle sikringene....? Det tar jo i underkant av 16 sekunder......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nettop et problem med at Vindusviskerne, varmeapparatet eller lysa fungerte.

hvis du ikke finner ut hva det er så skal du prøve å bytte tenningsbryter.. det hjalp meg :)

[ ]1990 Scirocco GT2 1.8

[ ]1983 Golf GTI - Prosjekt

[x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør elimineringsmetoden... Punkt en blir utvilsomt å gå over alle sikringene...

Er varmeapparatet fucked (vifta) så er det fordi det ikke er tett rundt inntaket... Oppi der som viskerne ligger så har du en sånn fin ramme med netting i plast... Det må være tett rundt den, hvis ikke kommer all nedbøren på Sotra rett ned i viftemotoren din og svir den av.... Da må du sjele ny på nærmeste hugger... Det er 2,3 minutter å bytte den, bare av med kontakten og vri den ut... Vri 5 grader og trekk rett ned.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verkstedet har jo helt klart gjort en for dårlig jobb.

Hvis ikke dem går med på å rette opp feilen, så tar du raka vegen til TV2 hjelper deg! :)

By the way, jeg har også litt problemer med at takluka lekker, men det er bare hvis det regner ekstremt og man kjører i fart, at den kan drype litt...

Gi oss litt mer info om disse drenerings kanalene:) Jeg har ikke bilen min tilgjengelig så jeg får ikke sett selv.. (bor på hybel, kun hjemme i helgene)

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider