Gå til innhold

Div golf problemer!

Ranger emnet

Skillz2k

Anbefalte innlegg

Originally posted by kimoajajaj

Gi oss litt mer info om disse drenerings kanalene:) Jeg har ikke bilen min tilgjengelig så jeg får ikke sett selv.. (bor på hybel, kun hjemme i helgene)

I forkant av luka så er 2 hull som ofte fyller seg med dritt.

dette er 2 slanger som følger A-stolpa,

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er ikke problem å finne disse dreneringskanalene... Sveiv luka heelt opp, og ta en titt oppi der... Så finne man noe små hull her og der... Drenering.... Blås med trykkluft, eller lag litt leven med en streng... Drypp vann oppi, og sjekk om det er tett.... Eller åpent.....;)

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

aha takktakk :) Om jeg ikke får panser osv tilbake fra lakking, så har jeg hvertfall noe å holde på med :)

Men fra spøk til revolver, hva er a stolpen ? :eek:

:D

sett fra siden.

a-stolpe er den første ved front ruta

b-stolpe er mellom dørene.

c-stople ved bakluka

DOFFEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var oppe og sjekket på bilen nå! har sikkert hatt 5 personer som har vert her og testet bremsene og alle mener de er for dårlige til å bli godkjent og de fleste mener jeg burde ta meg en tur på biltilsynet.

Angående kjørecomputeren så var det sikringen som var gått.

viften fant jeg ut bare blåser på hakk nr 2. ikke på 1 og 3.

Drenerings kanalenen fikk jeg ikke tatt men jeg fant de i allefall.

hvor høyt skal tenningen ligge på en 8v?? altså, min ligger på 1200 rpm på tomgang. er ikke det litt høyt??

Lyset på kjølevannet blinker hele tiden. men viss jeg tar og går ut og skrur av korken og lar den stå åpen littegranne så slukker det. Men jeg må gjøre det samme hele tiden.

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt vifta, og tett til oppi der med inntaket... Garanterer deg at det lekker der.... Pakninga er en fadese fra VAG sin side.....

1200 er for høy tomgang, den må jusses.....

Er det for lite kjølevann på....? Hvis ikke må du bytte sensoren/nivåmåleren din.... De pleier å være fucked i ny og ne.....

Det er ikke alle som har like god drain bak i takluka... Da må man ikke parkere i oppover bakke....! Eller som du sier... Kjøre fort i pissregn.............;) Skjønner tegninga....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takluka er ei hore!

om du blåser opp kanalene og det FORTSATT lekker inn i bilen, kan det være den vannføringsskinna i bakkant av takluka som ikke er helt i vater.

f.eks på min gti hadde det rustet vekk en 3cm på ene siden av den vannføringsskinna, slik at vannet ble ført ned på skinna til takluka, som igjen forsvant inn i bilen.

på vedlagte bilde så ser du min løsning på det problemet.. 1 stykk alu plate som bendes til tilsvarende stål som manglet, og som festes med superlim og karosserikit. funker som faen, takluka er tett (tett som i intet vann INN i bilen min)!

post-1860-13804852358894_thumb.jpg

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skillz2k

viften fant jeg ut bare blåser på hakk nr 2. ikke på 1 og 3.

du har 2 alternativer bytte: vifte eller plukke den ut og bytte motstandene som styrer farta.

DOFFEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor står varme apparatet?? Siden viften min ikke virker eller bare på et hakk. Har en dele biol stående som blir hentet på mandag og da kan jeg likegodt stjele det som skal før den skal i dalen.

Fant ut at bilen lå dønn på 1200 rpm på tomgang. Heldigvis så har golf 2 gti samme injection system som porsche hadde på sine 911 på slutten av 70 tallet så min far er selv utnevnt ekspert på det :D Så nå ligger den pent og pyntelig på 800 rpm.

Aner ikke hvor mangen timer vi brukte på den porschen får vi fikk det til :D

Etter de mangen test kjøringen rundt i nabolaget i går uten skilter og bråbremsing og gassing så ble jeg tilslutt stoppet av en ild sint gamling som ba meg ryke og reise.

Skal opp på verkstedet på fredag og klage. må i begravelse nå.

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vifta ligger rett under dash'en, heeelt inni hjørnet til høyre.... Under hanskerommet og hele rukla der.... Du kikker under der så ser du lett hvordan du får det ut... Bare av med noe klips og kontakten, så vrir du litt på hele vifte chassiset (5grader) og napper den ut... Akkurat som når du bytter parklyspære, på en måte... Skjønner.....? Null problem..... Åpne panseret og få det tett rundt inntaket, som ligger rett over vifta frammi der helt til høyre, oppi det rommet der viskermotoren og det er...... Klem på noe silikon eller noe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter de mangen test kjøringen rundt i nabolaget i går uten skilter og bråbremsing og gassing så ble jeg tilslutt stoppet av en ild sint gamling som ba meg ryke og reise.

Skal opp på verkstedet på fredag og klage. må i begravelse nå. [/b]

Håper ikke den testkjøringa di og begravelsen har en sammenheng?:eek:

1995 Volkswagen Passat CL

*1981 Golf GLS (skrota) *1986 Caravelle C (solgt) *1969 1300 T1 (solgt) *1988 Golf 1.8 (skrota) *1988 Audi 100 2.3E (solgt) *1995 Golf GL 1.8 (solgt) *1994 Audi 100 2.5TDI Avant (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - apropo det med bråk ... vi fikk kjeft i går for å ha bråkt mitt på natten - kom en gamling ut å sa han skulle politianmelde oss når vi snikret opp en parabolantenne kl kvart på 8 om kvelden ... det var bråk midt på natten .... jeg fikk nesten latterkrampe jeg ...

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider