Mayhem Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Hender jeg jobber borte ved "kula" borti gata der, gåsehud av lyden hver gang du kommer forbi der..;) Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Skal ikke dette under happenings? Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Opplysning/happenings. Regner med at moderator flytter den dersom den er feil sted. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltbitch Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Det er jo bare å møte opp, så får dere bare avgjøre hva dere vil etterpå, om dere blir med på crusinga eller velger å dra hjem igjen. Hvem som møter opp vet vi ikke ennå, men det blir litt ymse av biler. Noen med store motorer og noen med små motorer. Målet her er jo bare å ha det gøy og at vi ska samles. Siter ~Cecilie~ * Nissan 200sx s13 * Mitsubishi Colt *solgt* Team-Sact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Dette var moro! :) Vi ble ialt 14 biler som koste oss i sommerværet. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Hvordan ble cruisingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 æsj.. sjåføren min skulle på kino med dama.. Bilder? Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cruicer Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 det var noen bra biler her ja.. synd jeg måtte dra så tidlig... Håper jeg får vært med flere ganger... Siter Cruicer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Det var veldig bra! Bilder ligger på forumet vårt, på gatebilklubben.no Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Det er viktig å få med seg at vi ikke ønsker å låse oss til noe spesielt bilmerke, av noe som helst slag. ALLE skal føle seg velkommen her hos oss. Så det spiller ingen rolle om du kjører Skyline til 1 million eller en gjennomrustet Opel til rett over vrakpant. Så lenge du er glad i bilen din, eller biler generelt, så er dette klubben for deg! Haha så morsomt. Det stod på linken. hehe jeg har en Opel kadett som ikke er så langt over vrakpanten..Hehe,,,,elsker den da<3 Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg