Gå til innhold

Trenger bil å sjåfør!!

Ranger emnet

MGR

Anbefalte innlegg

Skal hente en bil på raufoss, den må hentes på henger, fikk tak i bil, sjåfør og henger, men streika i dag.

noen som kan være med å hente en bil? har henger, bilen trenger å kunne trekke bil på henger, og føreren ha lov til å kjøre.

noen som vet om noen? må være rundt lillehammer ca. er desperat!

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It sucks to be 16... :)

it sucks to not have a father!;) den som stiller vil bli betalt! viktig å få med..

men en anna ting, bilen kan ikke kjøres pga at det bremser ugjevt,, så kom ikke gjenno eu med den. å feilen er ikke rettet opp.. viss man avskilter bilen, så kjøper prøveskilt, å kjøre opp til meg, er det lovelig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

it sucks to not have a father!;) den som stiller vil bli betalt! viktig å få med..

men en anna ting, bilen kan ikke kjøres pga at det bremser ugjevt,, så kom ikke gjenno eu med den. å feilen er ikke rettet opp.. viss man avskilter bilen, så kjøper prøveskilt, å kjøre opp til meg, er det lovelig da?

Spørs jo hvor ujevnt det er da...

Volvo 940Turbo Classic 1997

[X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981

[X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvordan skal man ellers komme seg til verkstedet? Er det avskiltningsbejæring på bilen?

er nok det ja. men altså ikke lov for meg å få henta den heller? selv om den bytter eier, å skal fraktes til "verksted"?

hvor mye koster det viss naf skal frakte den da?:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at alle som ikke får bilene sine gjennom EU-kontrollen og unnlater å fikse feilene i tide slik at man tilslutt blir avskiltet, skal ringe NAF?

Hente en mekaniker og ta han med hjem?

ikke noe problem og bytte bremse klosser på den.. men å få den eu godkjent så kjapt. så tenkte å få den hjem, fikes bremsan, så eu godkjenne den, så avskilte og bygge om den til 325i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke bremser på e30... så lenge man ikke fikk kjøreforbud på eu kontrol så kan du da kjøre... du får uansett bare en bot om du kjører med den sånn som den er nå og.. med skiltene.. vel å merke så lenge du ikkke kræsjer

fikk kjøre forbud. ikke noe serlig lyst på bot, penger er ikke noe jeg har for mye av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjøreforbud så har du kjøreforbud, uansett åssen skilter du har.

En bil skal være i forskriftsmessig stand ved kjøring, så som tidligere nevnt, NAF/henger/osv er nok tingen for deg.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjøreforbud så har du kjøreforbud, uansett åssen skilter du har.

En bil skal være i forskriftsmessig stand ved kjøring, så som tidligere nevnt, NAF/henger/osv er nok tingen for deg.

men med prøve skilter har det jo ikke noe å si. trenger jo ikke eu godkjenne en bil uten skilter.

men noen som vet hvor mye det koster med naf?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

500kr hvis du er medlem mener jeg å huske når jeg måtte flytte bilen 3km til verksted.. når du ska lengre vet jeg ikke.

hva med sleping da? nødblink og forsvarlig fart for bremsene? jeg vet ikke avstand fra raufoss til lillehammer da jeg kommer fra bergen

- bmw 335i 86mod

- vw passat 99mod 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider