Gå til innhold

Trenger bil å sjåfør!!

Ranger emnet


MGR

Anbefalte innlegg

500kr hvis du er medlem mener jeg å huske når jeg måtte flytte bilen 3km til verksted.. når du ska lengre vet jeg ikke.

hva med sleping da? nødblink og forsvarlig fart for bremsene? jeg vet ikke avstand fra raufoss til lillehammer da jeg kommer fra bergen

åja.. er en del lenger. tar vel litt over en time fra meg. så tauing likte ikke han som egentlig sku kjøre.

men trenger en sjåfør jeg! med bil! ingen?

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men med prøve skilter har det jo ikke noe å si. trenger jo ikke eu godkjenne en bil uten skilter.

men noen som vet hvor mye det koster med naf?

Selv på prøveskilter skal bilen være i stand, så om du har fått kjøreforbud uten å reparere noe, så funker det heller ikke på prøveskilter. :)

Da kan du like gjerne lage noen skilter med papp og sprittusj, du har ca like mye lovlighet med slikt. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv på prøveskilter skal bilen være i stand, så om du har fått kjøreforbud uten å reparere noe, så funker det heller ikke på prøveskilter. :)

Da kan du like gjerne lage noen skilter med papp og sprittusj, du har ca like mye lovlighet med slikt. :)

hmm, jaja.. men trenger altså sjåfør og bil!

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke helt skjønne problemet her jeg..(?)

Så lenge det er skilter på bilen, så skulle ikke jeg hatt plagsomt mye problem med å frakte en bil en 8-10 mil.

 

Har kjørt bil med kjøreforbud og blitt stoppa før jeg...skiltene ble bare beslaglagt og jeg måtte en snartur på avhør var eneste som skjedde.

 

Etter avhøret var det rett tilbake til der jeg ble stoppa, og kjøre bilen et par mil hjem til meg.

Nå uten skilter...

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke helt skjønne problemet her jeg..(?)

Så lenge det er skilter på bilen, så skulle ikke jeg hatt plagsomt mye problem med å frakte en bil en 8-10 mil.

 

Har kjørt bil med kjøreforbud og blitt stoppa før jeg...skiltene ble bare beslaglagt og jeg måtte en snartur på avhør var eneste som skjedde.

 

Etter avhøret var det rett tilbake til der jeg ble stoppa, og kjøre bilen et par mil hjem til meg.

Nå uten skilter...

Ikke rart du er alle menneskers helt.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte en volvo PV på henger fra Østersund og hjem til meg i går også.

Hele doningen ble 3,9tonn og såvidt jeg vet har ikke sjåføren lov til å kjøre med henger en gang.

Bilhenger+bil+søkklaste trekkvogn=3,9tonn.

 

Ikke fali det serru...tolla til og med inn bilen.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår