Recaro Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 heisann.. I går når jeg kom ut ifra en butikk så jeg til min skuffelse at bilen min hadde fått en stygg lakkskade nederst på passasjer døren, skjedde antakeligvis ikke da, men oppdaget det da. sitter ikke så mye på passasjer siden at det gjør no ;) Så nå har jeg en 20-30 Cm med hvite stygge riper i den røde lakken min, utrolig ergelig.. har en teori om at en har prøvd og rygge ved siden av meg når jeg sto parkert engang og han har antakeligvis bomma og skrapa meg på siden, meeen dette blir bare gjetting.. Hva burde jeg gjøre av forarbeid før jeg kjøper noe lakk og legger litt på.? Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 rubbing.. mye rubbing.. så kanskje det går bort. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recaro Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 rubbing.. mye rubbing.. så kanskje det går bort. Burde nok rubbe ja, men må nok ha på lakk uansett.. har slitt av all lakken helt nederst på dørkarmen :/ må ha hatt en skarp gjenstand els no sånt..:/ Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg