Holzmann Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Jeg kjøpte en Polo 6N som min første bil og har blitt ganske glad i denne bilen i den korte stunden jeg har hatt den. Jeg har hørt litt forskjellig fra folk, men lurer på hva som er best å gjøre eller ikke gjøre for å øke effekten på min 1,3i med 55hk som løper hver sin vei? Er det noe å hente, uten å tyne motoren helt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Never mind :P Bilen er solgt og ny bil er kjøpt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 :0 jaja , så glad var du i bilen =p Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Hehe :P Hadde veldig store planer om den, men fikk banket noe vett i hodet :) Syns det er en kul bil hvis du gjør de rette tingene, men det hadde fort blitt dyrt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Kommer langt med skikkelig senking, kuule felger og kanskje en kam da Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg