JChE Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 jepp, som topic sier,hvordan gjør jeg dette? Mistenker at simringen ved indre drivledd er dårlig,og må derfor ut med dette... bærebrua er tatt av(skal byttes) så det går an å dra hele akselen ut til et visst punkt,så stopper det. Så det må være en låsering eller noe sånt. Noen som vet? (corsa b 1,4 44kw city) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 ja låsering, bare å lirke litt og nappe ut. Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 ok,takk for det! da er det bare å tørke vekk litt mer fett,og finne ei kraftig lampe,så ser jeg den vel..... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_astra Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 tror ikke du greier å se den du må bare rive den ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Jeg ser en låsering inni der,men det er ikke mulig å få den ut,den sitter langt inni drivknuten,og det er ikke plass til å dra den ut...merkelige greier egentlig. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 du klarer ikke å¨ta den ut. Du må bruke en låseringtang og åpne den mens den sitter der, da kan du dra ut akslingen. Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg