Gå til innhold

vibrerende skiltplate

Ranger emnet

Keikooo

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er rørlegger, og har tilgang til noe som heter cellegummiteip. Det er myk, delvis tykk teip med en slags isolasjon på ene siden. Et par striper av dette bak skiltet, og lyden blir helt borte!! :D

Kjenner mange fornøyde folk som har brukt det, og er det noen i nærheten av Fredrikstad som trenger, har jeg mange meter med det:)

Pfeeeeeehhhhh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor får man tak i gummien reodor f?

eventuelt gummuteipen?

Jeg kjøpte en rull på Volvo. Den brukes til å montere frontruter, så de kommer sikkert til å spørre hva slags bil du skal bruke gummien til. Si 240...

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor får man tak i gummien reodor f?

eventuelt gummuteipen?

Teipen, som er det enkleste alternativet jeg har vært borte i, får man hos rørleggere eller isolatører. Kaller det bare for Cellegumiteip. Teipen har lim på ene sida og cellegummi på den andre sida. Du trenger ikke så mye, burde nesten få det gratis!!!

Også er det lett å få vekk om man vil ha det vekk!

Pfeeeeeehhhhh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men det høres utafor. akkurat som skiltplata, men .

er no dritt. finner ikke ut hva det er..

Mystisk!! Ja, er jo noe drit å høres ut som en skranglekasse...hehe... Jeg satt på cellegummi istad, men det gir litt lyd fra seg. Nå er det vel generelt ikke skiltet, men et sted bakpå bilen som rister litt. Vet ikke helt hva det er selv! Når jeg presser på skiltet så hjelper det, men det er ikke skiltet som gir lyd. kanskje jeg slenger på litt til med sånn teip.

Uansett så hjalp det:)

Pfeeeeeehhhhh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider