Gå til innhold

Bilpleie

Ranger emnet

eliassen

Anbefalte innlegg

Hei

Har prøvd Meguiars NTX polering på min 2006 model Opel Vectra Stv. og ble overrasket hvor lett denne var å jobbe med. har alltid brukt Autoglym på min tiligere biler, men Meguiar var jaggu bedre.

det jeg lurer på er at noen omtaler at de har brukt 66 og avsluttet med en 26. Hva er dette?

Og finnes det noe i Meguiars produkter en kan påføre for å få en skikkelig glans når en skal noe spesiellt, f.eks bryllup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har prøvd Meguiars NTX polering på min 2006 model Opel Vectra Stv. og ble overrasket hvor lett denne var å jobbe med. har alltid brukt Autoglym på min tiligere biler, men Meguiar var jaggu bedre.

det jeg lurer på er at noen omtaler at de har brukt 66 og avsluttet med en 26. Hva er dette?

Og finnes det noe i Meguiars produkter en kan påføre for å få en skikkelig glans når en skal noe spesiellt, f.eks bryllup

For bling bling er Meguiars MG #07 eller MG #16 gode, selv har jeg blitt forelsket i Pinnacle Liquid Souveran, men det finnes masse bra der ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakker om 66, så snakker vi om et kombo produkt får maskin.

Heter egentlig Meguiars M66 Quick Detailer. Er Et produkt som blir brukt mye innen bruktbilsalg.

Litt Rens, masse polish og litt beskyttelse i samme produkt.

Produktet funker gull i lag med f.eks en Clash Ohlson sin cyclo kopi i lag med orginale Cyclo puter.

Funker også tålig bra får hånd, men ikke helt det samme sluttresultat med tanke på fjerning av swirls.

26 er rett å slett den "våteste" "bling voksen".

Meguiars M26 High Tech Yello Wax, godluktene Gul Carnuba Wax, ikke den råeste holbarhet, men ganske holbar glans.

Så Vis man er ute ette god blin, så funker M26 bra, M16 og M7 er hakket vassere glans, men ikke helt samme holbarhet som M26

Håper det var litt svar på det du lurte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider