zckumling Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Når jeg er ute å kjører er det som å kjøre en vanlig bil.. bare at når jeg kikker til venstre på instrumentbrettet ser jeg den stygge klokka.. den store klokka.. det ekle faenskapet.. Noen her som har et instrument med en god standard turteller å selge meg? Bilen min er en 1984 Golf 2 1.6CL Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paladin Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Ta deg en tur på høggern :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 hvor mye skal du ha for det og hvor mye står Km på?? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by Orph Km står på 350 000 :rolleyes: Men det er jo bare å drille tilbake da... Sitter hjernen til kjørecompen i instrumentpanelet ? I såfall... Rundt 500kr, hvis ikke, rundt 2-300 tenker jeg ! Sitter ikke den hjernen i under askebegeret i konsollen? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by Mk2-16v Sitter ikke den hjernen i under askebegeret i konsollen? Tror den sitter i boksen.. er bare det at hvis du har gamle Spyleveske/vindusvisker "arm" og sånt.. så får du ikke styrt den computern:)... Har sånn Computer greie på min med Turteller.. men får ikke brukt de pga. det:) Men jeg kan ta feil.. men tror det er noe sånt Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 kjørekompen sitter i instrument panelet du trenger vindusviskearm med kjørekomp byter på og du trenger ledningsnett med kobling for kjørekomp (ledning til den brytern) Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg