Mondeo Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Etter en rask byttehandel ble jeg plutselig eier av en nydelig :rolleyes: hvit(og brun, er det krokan?) Omega A 87 mod stasj..caravan! Blant mye annet så fungerer varmevifta kun på maks! Så da spør jeg: hvor sitter motstanden plassert? Gidder ikke lete hvis noen vet! Kan ringe Opel men de har stengt nå:rolleyes: Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 den ligger framme liksom "under" frontruta. oppå varmeapp.motoren, tro at jeg hadde endel kommel med å finne den :) tilogmed en ansatt på et statoilverksted som hadde demontert omentrent hele interiøret for å få skifta den....tok meg 10min når eg fant den..hehe Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Takker, får se om jeg får fiksa det en gang! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg