infested Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 jeg sliter litt.... jeg har da en marsielle rot vectra a med påsveiset panserforlenger.. også kommer det noen sorte angeleyes lykter nå snart.. men så lurer jeg på... åssen frontfanger skal jeg ta?.. noen av dere som vet om noen sjeldene frontfangere?... jeg synes att lumma er for stygt.. liker ikke att bilen gliser eller att den har STORE åpninger i fangeren.. eller rare vinkler på siden av fangeren jeg vil ha bilen min sint. liker den vectra 2000 fangeren litt men synes den også er veldig firkantete... og kjedelig elsker rieger leppene.. men jeg vil ikke beholde listene... eller den gamle fangeren... hvorfor kan ikke rieger selge gtx til vectra også?.. og ikke bare til calibra.. mattig sin gfk er litt pen men henger så fælt med leppa... ser ut som den griner eller noe.... hadde den bare vært like firkantet som på mitden.. skulle jeg ha hatt denne hadde jeg kappet bort den buen på sidene.. så alt ble firkantet synes det er ekstremt dårlig utvalg av bra styling til vectra a... noen som har noen bilder eller tips som kan friste meg litt? Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Det finnes en god del styling til vectra og, men ikke alle sjappene som har alt. Mye av det samme går igjen. Noen tips her iallefall: http://www.spriti.com/styling/stylingvef.php Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 mye bra der....hm... er så vanskelig.. for er ingen som er så veldig bra Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Jeg har sansen for Lumma GT/LR og Streetline. Synest de har de mest "fornuftige formene". Ser ikke ut som lego, ikke for spacet og ikke for orginal. Ellers blir det fint av å montere list, lakkere lister og skjære vekk riller i orginalfanger og sette inn netting (etter min smak i hvertfall) Jeg har gjort dette bortsett fra listen, noe jeg hadde montert om jeg hadde studentøkonomien min hadde hatt råd til styling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 har du noe bilder av denne stylingen du nevner? Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Når jeg skulle ha front til vectraen så ville jeg egentlig ha Lotuslookfangeren: Syns den rigger godt til på vectra:) men siden det var 3mnd ventetid når jeg skulle ha den, å bilen stod på verksted å venta på ny front så ble det lumma fronten. Var litt skeptisk til den når jeg såg det bilde du har av den her.. men når jeg fikk lakka den i rette fargen syns jeg faktisk den passa greit jeg!:) er ikke for ekstrem heller igrunn. Slik såg min ut med lumma fronten: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 har du noe bilder av denne stylingen du nevner? Du finne de i linken som Spriti gav. Men her har du forresten bilde som ej fiksa i paint av sistenemnte: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 motronic... det bildet likte jeg veldig!!! toa.. det bildet likte jeg også veldig... hm... men hvor får du kjøpt denna lotusfangeren?.. hm vanskelig avgjørelse Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Vel den lotus fangeren er jeg litt usikker på hvor du kan få tak i den.. Blitzpower hadde nok kunnet hjulpet det der men han som driver det holder på å avvikle firmaet siden han har fått seg ny jobb med mye reising. Men http://www.styling-tech.no Har denne fangeren her i sitt utvalg ser jeg: er jo ganske tøff den og da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 må si jeg likte lotusfangeren best men spørs litt på prisen... sendte en mail for noen dager siden men har ikke fått svar enda :( noen andre som vet om hvor man kan få kjøpt lotusfangeren? Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Lotus fangeren er av engelsk fabrikat, PSG. TSI var store på leveranser fra england men mener det firmaet skiftet navn... (Tuning styling import, http://www.tuning.no) Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 bump Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noerstad Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Ref første post: Du vil ikke ha 2000 fordi den er for firkantet, men kunne tenkt deg å modde en fanger slik den ble helt firkantet?? damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 http://www.rtuning.nl/producten.htm har litt greier der og som jeg ikke har set på noen vectra til nå :op: Men du har også den lotus look fangeren der til 200Euro Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 HAn som eier den mørke Vectra A'n som er avbildet med Lotus fanger lenger opp her dreiv støpte sånne ei stund. Mulig han kan skaffe fortsatt. Raymond Dahlberg heter han. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg