retard69 Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Nå har jeg vært rundt å kjiket på VW Corrado! Og jeg ble helt forelsket i bilen!! Har sett på G60,1,8 Turbo, og Vr6. Disse bilene ligger jo rimelig i pris også!!:O 50-80.000 for et bra eksemplar...? ville bare ha noen tilbakemeldinger fra dere som kjenner disse bilene. Er di så bra som alle skal ha di til? Og hvilken corrado anbefaler dere? Hva er typiske feil osv. Takk på forhånd;) *Corrado ROCKS* Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 prisen stemmer nok ganske bra. Personlig ville jeg gått for vr6`en tror jeg.. Feil du burdte se etter: Funker soltaket som det skal? Den el. Vinga? Jeg har fortsatt ikke vært borti mye rust på corrado, men det er jo noe og se etter, Dørhåndtak, el.vinduene, lekasjer (kjør den gjerne i en vaskehall og test).. ++ gjelder vel å sjekke det meste som med alle andre gamle bruktbiler :) men ikke noe å lure på..jeg angrer ikke ett sekund for at jeg kjøpte Corrado. Hver tur er like moro ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retard69 Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 prisen stemmer nok ganske bra. Personlig ville jeg gått for vr6`en tror jeg.. Feil du burdte se etter: Funker soltaket som det skal? Den el. Vinga? Jeg har fortsatt ikke vært borti mye rust på corrado, men det er jo noe og se etter, Dørhåndtak, el.vinduene, lekasjer (kjør den gjerne i en vaskehall og test).. ++ gjelder vel å sjekke det meste som med alle andre gamle bruktbiler :) men ikke noe å lure på..jeg angrer ikke ett sekund for at jeg kjøpte Corrado. Hver tur er like moro ;) Sånne feil som kan komme på en eldre bil ja=) Skjønner:D Men virker nesten litt for godt til og være sant! Bilen er jo helt villt rå!! Åsså så billig...:) Ja, jeg vet iallefall at jeg ikke skal ha noen G-lader Raddo. Hører bare fæle ting om dem...Foruten bunndraget da:P Men i september søker jeg om lån til ENDA en bil!:D Å da tror jeg det blir corrado ja<3 Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Sjekk kanaler for rust. Spesiellt fremre kant. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Hadde tatt en titt på denne hadde jeg vært deg http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1522616;username= Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retard69 Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Hadde tatt en titt på denne hadde jeg vært deghttp://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1522616;username= NICE!!!:D Bør gå litt godt åsså den;) Ta en titt her da...Denne SIKLER jeg etter!!:D http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1521933 Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 ser pen ut den..er no dritt at den ikke er godkjent som vr6 bare..folk sier det ikke er noe pes, men vet ikke om jeg hadde giddi og kjøpt en bil jeg må godkjenne med annen motor..få han til å gjøre det så.. :) Ville heller sett på den Frode linka til tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retard69 Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 ser pen ut den..er no dritt at den ikke er godkjent som vr6 bare..folk sier det ikke er noe pes, men vet ikke om jeg hadde giddi og kjøpt en bil jeg må godkjenne med annen motor..få han til å gjøre det så.. :) Ville heller sett på den Frode linka til tror jeg Åkei:) Skjønner, men jeg er så heldig at jeg kjenner dem godt dem som fixer eu-kontroll osv;) Men turboen så jo vill ut. Men likte ikke felgene da..:/ Men noen som vet hvordan en corrado med 230hk går?:P Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado_power Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Den vr6 stod til salgs her i Stavanger for noen uker siden, snakket da med eieren, som sa at noen hadde gitt bud på den( sannsynligvis nåværende eier) Synes det virker litt rart at den er til salgs igjen etter så kort tid. Kansje du burde konfrontert selger med akkurat dette. Lykke til Siter Mercedes E190 Nissan 200sx s13 1989x Nissan s14a 97 x VW Golf Einzer 1982 x Audi A4 Tdi 1997 Streetfighter x Nissan 200sx S13 1991 x Audi A4 1.8t 1996 X Corrado 1992 2.0 16V X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 NICE!!!:DBør gå litt godt åsså den;) Ta en titt her da...Denne SIKLER jeg etter!!:D http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1521933 Når er den importert til Norge da? Blir fort noen ti-tusener i effekt og slagvolum-avgift Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retard69 Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Må man betale avgift for å få seg en corrado? På en så gammel bil? Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 den sølvgrå corradoen er etter deg jeg vet hvafall entusiast eid, ergo den er sikkert behandlet bra! Også har den snasen amerikansk frontfanger og skjermer uten blinkers :thumb Felger er jo en smal sak, selvom jeg digger de som står på den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Enig med resten her,Ser bra ut og er mye påkostet ser det ut som. Men rart den sølvgrå ikke blir solgt? Vært til salgs ei god stund nå. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retard69 Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Den var nydeli!=) Men hvilken effekt og slagvolum-avgift er det dere snakker om? Er d avgifter på disse bilene som ikke andre har lissom?:O Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Den sølvgrå skal vistnok være i bra stand, hun som eier den er entusiast ja, så den kan du trygt stikke å se på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg