Gå til innhold

Fjerne dekk fra felg?

Ranger emnet

Fjøslukt

Anbefalte innlegg

Hei..

Har kjøpt meg noen alu felger med utslitte dekk...

Skal lagre felgene i sommer, men bruke de neste sommer. Ønsker derfor å kvitte meg med dekkene som er på felgene. Er det mulig å fjerne dekk fra felg uten å ha maskin til det?

Er det mulig å skjære dekkene opp, eller henger de for fast av limen?

Skoda Superb 1.9 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle lagre de uten dekk. Men da lar jeg de sitter på. Forresten skal dekkverkstedene jeg har ringt til ha 600kr for å ta av mine dekk og sette på nye jeg har liggende.

Er ikke det veldig dyrt? Trodde det var snakk om 50kr dekket jeg:S

Bor i Bergen, noen som vet om noen rimelige?

Skoda Superb 1.9 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle lagre de uten dekk. Men da lar jeg de sitter på. Forresten skal dekkverkstedene jeg har ringt til ha 600kr for å ta av mine dekk og sette på nye jeg har liggende.

Er ikke det veldig dyrt? Trodde det var snakk om 50kr dekket jeg:S

Bor i Bergen, noen som vet om noen rimelige?

600 kr for og ta av 4 dekk? seriøst?

hvor i bergen bor du?

http://www.essokickers.com hør med ulv ( hils fra ealoken ) hun har sikkert mulighet for og hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Evnt. ta det med til en vgs. med kjøretøy-avdeling? De gjør det sikkert gratis, da elevene skal lære og gjøre det :)

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider