Revolvo Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 må nesten si meg enig i alt som blir sagt her og kunden burde absolutt ha merket dette. men, som han sier så var d en kompis av han som kjøpte bilen og, av erfaring så vet jeg at folk flest har altforlite peiling på bil. sikkert en av grunnen til at han bet på denne anonnsen der alt skulle være STRØKENT. er ikke alle som vet hva en motor er i d heletatt. Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Virker som om det skal gå greit å få dette kjøpet hevet. Folk har generellt for lite peiling på bil og dermed er de lettere å lure.. Jeg for min del er ingen rasist, men når jeg skal være helt ærlig her så hverken kjøper jeg bil eller selger bil til folk av utenlandsk oprinnelse.(nå kommer det vel en moralpreken, men det får så være) Vet ikke helt hvorfor...føler at jeg gjør noe jeg ikke vil når det kommer til folk fra sør og kjøp og salg egentlig. dolk: din tosk! Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zyrax__ Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Må si meg enig dær.. Siter 00 Lexus is200 04 Nissan Navara(solgt) 99 Lexus is200(solgt) 89 Audi 90(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Godt du fikk bumpet tråden etter 1,5år med den kommentaren. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javad Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Jeg vet at tråden er gammel men jeg som en Utelandsk kjøper ikke biler av utelandske! Jeg stoler seff mer på Norman enn utelandske, Selvom jeg har kansje prøvd å bli lurt av norman. Kjøper og selger biler og sier ærlig hva som feiler bilen, Får kansje 2000/3000kr mindre i pris men er verdt enn å bli anmeldt og stresse me hele driten. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Kan du vise meg hvordan du fant ut av det? Jeg kan kanskje? Jobbet et halvår i bilutleie. Jeg vil tro det var rundt 10 skader på innlevert bil i tidsrommet, og kun en av disse kundene sa i fra om skaden når han leverte bilen (men godtok ikke uten videre å betale for den). Kun en av disse ti kundene sa "OK, da har jeg vel skadet den uten å være klar over det.", men det var en firmakunde som ikke måtte betale personlig. Resten sier at bilen har blitt skadet på parkeringsplassen. I likhet med samtlige skader på de andre bilutleiefirmaene sine biler. Vi har Norges mest skadeutsatte parkeringsplass... Og dette har ikke noe med at vi dikter opp skader eller noe, kunden får alltid bilder og verkstedregning og forsikringsoppgjør (som vi for øvrig har det dobbelte i egenandel på enn det vi belaster kunden). Privatpersoner har skjørere økonomi enn butikker, så enkelt er det bare. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 er denna kristiania bil blitt noe bedre eller? =P noen som har hørt noe? =S Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg