Gå til innhold

Lakkverksted tønsberg /vestfold

Ranger emnet

Mr_Q

Anbefalte innlegg

Noen som vet noen billige bra lakkverksteder som kan hamle opp med front/bak leppe og skjørter??

I vestfold, helst tønsberg:)

Jeg var kjempe fornøyd med resultatet, etter at jeg lakkerte noen deler på Hesby lakkering på Sem, usikker på hvordan de er på pris men...

[ ] -88 Volvo 780 Bertone V8

[X] -86 Volvo 245 GLT V8

[X] -76 Porsche 911 Targa

[X] -69 Plymouth GTX cab

[X] -73 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kjempe fornøyd med resultatet, etter at jeg lakkerte noen deler på Hesby lakkering på Sem, usikker på hvordan de er på pris men...

ja jeg ringte dem, sa de ville se delene først.

Syntes det hørtes litt useriøst ut, men kanskje bare fordi det var lørdag. tror de trudde det kom på rundt 4k.

litt dyrt synes jeg;)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...

Useriøst å ville SE delene????:knock:

Så mye DRIT det finnes på markedet av slike deler,

så MÅ EN ta i betraktning tilstanden på delene før en skal gi en pris på å lakke.

Da mange av delene er fulle av porer og skit , så en må ha fyller og slipe og jobbe med delene for å få de fine...Dette gjelder for det meste glassfiberdeler...

Men er delene dine plast eller fiber?

Så snakker vi om ett godt vanlig verksted her, så de 4000 er ikke helt vilt:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...

Useriøst å ville SE delene????:knock:

Så mye DRIT det finnes på markedet av slike deler,

så MÅ EN ta i betraktning tilstanden på delene før en skal gi en pris på å lakke.

Da mange av delene er fulle av porer og skit , så en må ha fyller og slipe og jobbe med delene for å få de fine...Dette gjelder for det meste glassfiberdeler...

Men er delene dine plast eller fiber?

Så snakker vi om ett godt vanlig verksted her, så de 4000 er ikke helt vilt:thumb

var ikke derfor jeg syntes de var useriøse.

alle vil se delene før de gir riktig pris, det vet jo alle.

men han jeg snakket med hørtes drita full ut, og uintressert, jeg gidder ikke betale for lousy service og dårlig kundebehandling, da går jeg heller til et sted der de tar 1000 mindre og er kundevennlige.:fingers:

delene mine er fiber, men behandlet så de er jevne.

hadde vært best om man visste noen som jobber svart vett:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også lakkere bak- og framfanger + sideskjørt.

Har to sprekker i frontfanger så jeg fikk pris på ca 5000 her i trøndelag. Litt stivt synes jeg da.

Skal høre på et annet verksted i morgen for å se om jeg får det noe billigere.

Om ikke venter jeg til jeg kommer ned til tønsberg for å finne noen. Så bare hold liv i denne tråden om dere finenr noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er 2 på Sem.. Kan finne ut hva den andre heter..

Også er det en på Vear. Men husker ikke hva det heter der..

Edit:

Her er det andre på sem:

Lakk & Sveis Billakkering

Andebuv. 63, 3170 Sem

33 33 28 59

Lenke til kommentar
Del på andre sider