mosfet Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Hei! Siden jeg er student (les: dårlig råd!) har jeg måttet kvitte meg med go'bilen (for stor motor og dyr forsikring), og måtte tenke kjipe tanker (les: fornuftig, billig). Kriteriene var som følger: - Billig i drift - Billig forsikring - Billig i innkjøp - Billig å eie (deler o.l) Utifra disse kriteriene havnet valget på en.... FORD COURIER! (denne bilen er en varebil, bortimot 0 effekt, stygg og absolutt ikke en typisk ungdomsbil) Etter å være vant til å ligge foran trafikken (gjerne litt sidelengs), i en bil med masse kjøreglede og veigrep, må jeg da bytte ut go'bilen i en kjip, treg, praktisk og billig ford courier! Den går så dårlig og er så stygg at det nesten er morsomt! Men tross alt, er det en positiv side av saken. Stor plass til anlegg og potensiale til å få norges råeste courier (utseendemessig og motormessig hvis ønskelig). Derfor har jeg en utfordring til dere der ute; Kan dere "trylle" denne bilen til å se rå ut? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mosfet Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Nei dessverre dette er ikke mulig:D men du skal ha for forsøket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 FORD COURIER er vel ikke så driftsikker.. Gå for en gammel corsa a vis du finner en uten rust;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...