Skaftetryne Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Har du allerede kjøpt Forden eller? Vil ikkje mase for mykje på deg, men Courieren er holder EXTREMT dårleg kvalitet. Dei er bygd i England og er betraktleg dårlegare enn vanleg tysk Ford. Vil ikkje anbefale den til noken, har sjøl hatt slik bil i jobbsamanheng. Det meste rusta/ramla istykker ved vanleg bruk, inkl. reg.reima. Den må visst byttas kvar 30 000 km seier Ford..... Hvis du ikkje har handla ennå, se heller etter ein Caddy. Seat og Skoda har også gode slike pizzabiler. :) Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by SMP Litt off topic. hvordan får man "vridd" felger som står rett til og passe på en bil som står "skjeift"? Dette er desverre ikke mulig da bildene er i 2D. Hadde det vært 3D felger så... Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Zein snakka noe om at du kunne holde "Ctrl" inne og vri dem i photoshop, har ikke prøvd, så vet ikke.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mosfet Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by Skaftetryne Har du allerede kjøpt Forden eller? Vil ikkje mase for mykje på deg, men Courieren er holder EXTREMT dårleg kvalitet. Dei er bygd i England og er betraktleg dårlegare enn vanleg tysk Ford. Vil ikkje anbefale den til noken, har sjøl hatt slik bil i jobbsamanheng. Det meste rusta/ramla istykker ved vanleg bruk, inkl. reg.reima. Den må visst byttas kvar 30 000 km seier Ford..... Hvis du ikkje har handla ennå, se heller etter ein Caddy. Seat og Skoda har også gode slike pizzabiler. :) Hmm.. Jeg har fått den motsatte oppfatningen. Har ikke kjøpt enda, men har hatt en i 3 år. Javisst, den har rusta litt her og der, men tilsammen har den blitt påkostet rundt 3-4000 på 3 år (inkludert dekk!).. Den starter i 35 blå og går og går.. Men jeg går vel ut ifra at det kommer an på fra eksemplar til eksemplar.. Fordelen er at courieren er den billigste "pizza-raceren".. Villle heller hatt en Caddy, men de er mye dyrere.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mosfet Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by Metro her er et utrolig dårlig forsøk på den nyere... Jeg bruker paintshop pro, og d blir ikke like bra som med photoshop... Anyway: oi.. ved nærmere studering av bildet, la jeg merke til hesten i grillen.. Genialt! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 hehe, er mustang grill, er hjemme på perm nå, så her har jeg photoshop, skal prøve litt... men er enig med folket om caddy er bedre bil... og dyr ? en jeg kjenner kjøpte en 99 mod i fjor for 39000,- d er vel ikke dyrt, var miinste bensin motor da vel og merke... 1,4 trur jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg