sp0ky Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Jeg sa da jeg solgte den forgje at det skulle bli lenge til Orntelig bil igjen... Men da tok jeg feil, hehe. Holdt meg vell med en toyota i 3mnd eller noe. hehe Ny bilen er da en 1-eiers 523ia sedan med MASSE utstyr. Skinn. ( lilla, er faktiskt Kult) Tv. stor kjørecomputer El comfor stoler. alt av vinder/takluke er el avblendbare speil ( gule av en ellera annengrund) orginale 17" felger med 255 og 235 dekk avtagbar Henger feste Tiptronik Tre interør. Nye vinterdekk på ali felger skiboks ( kommer nok aldri på men) 1 eier. Fult servic hefte fjernstyrt motorvarmer Multifunksjons ratt med VARME!! osv osv. sikkert mere og som jeg ikke husker... Annose bilder. Slik den er i dag. Kjøpte nye lykter før jeg kjøpte bilen =) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sgrevskott Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Gratulerer med ny bil! så kanonfin ut! er det lov å spørre hvor mye du måtte ut med? Siter lev livet farlig! du overlever ikke uansett!:P BMW E34 520i(x) oppussing pågår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Jeg måtte gi 120 for den. og synes det var bra kjøp. lav km og masse utstyr hjelper på denne prisen. Er straålende fornøyd med den.. =) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Jeg måtte gi 120 for den. og synes det var bra kjøp. lav km og masse utstyr hjelper på denne prisen. Er straålende fornøyd med den.. =) litt nyere denne gangen da;) misunnelig;) Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 takk takk. Må si igjen, meg og banken er godt fornøyd:) Mangler bare facelift lykter i front så blir den grei..:partyon: Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotrondsen Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Mangler bare M-tech fronten, så er den råest;) Siter I`m not driving too fast, I`m flying too low... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V-230f Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Bare 120.000! hvor langt er denne gått da? Har en 1999 mod selv som er gått 112.000. Tv, navi, skinn +++ som deg. Ga 225.000 for ca 2 år siden.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Var rulla 144 000 når jeg kjøpte den. Har kjørt den helt til 149 000 til nåå.. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Hei. Fine biler det der. Lurer litt på å å kjøpe e39 selv snart. Noen som vet om eventuelle feil på disse bilene? 523 kontra 520? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Rust er jo ett problem. Ikke så mye på min, eller en flekk bare.. :volvsmile men vi har faktsikt hatt en inne på jobb der vi sveistet hull i gulvet Men siste nytt er lakk på listene.. Ble ganske fint synes jeg:) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Nice bil! Vanskelig å pelle av listene? Siter 97' BMW 520i Touring, 05' Skoda Fabia (solgt), 98' Opel Vectra (solgt), 97' VW Polo (solgt), 92' Seat Toledo (solgt), 85' Mitsubishi Colt (skrapet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Nei var faktiskt veldig enkelt. Men IKKE bruk flatt skrujern. Dette gjelder spess de på sidene. bruk noe annet som er breit og flatt. og vipp ut klipsene=) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Da har jeg tatt det som var av rust på bilen. og skal lakke hele siden=) Og de 14 handlekorg bulkene på siden ble og ENDELIG fjerna, faen som jeg har irritert meg over dee.. Bilde kommer i morgen.. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Da har jeg tatt det som var av rust på bilen. og skal lakke hele siden=)Og de 14 handlekorg bulkene på siden ble og ENDELIG fjerna, faen som jeg har irritert meg over dee.. Bilde kommer i morgen.. du styrer fælt nå spOky;) hehehehe:D Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 du styrer fælt nå spOky;) hehehehe:D Hehe.. er jo lakkerer. så må ha det litt orntelig. å måtte ta den rusta i fører døra, var siinsykt mye synes jeg. selv om ikke så masse av det var synelig=) Her er det jeg har gjort. tatt med mobil, som jeg trodde bei bra med de ble dårlige synes jeg Finn en feil:roll: Lettere å ta rusta når den ligger slik Litt rusta ja. har bare dradd over med skrujern Her har jeg bretta opp kanten og slipt på baksia, så melka så grunna ett parr ganger, for jeg la tilbake kanten. Her hadde klarlakken sluppet faktiskt Her er bulker tatt klar til fyller... =) Flere kommer når æ ska lakke den Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg