BMW520 Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Hehe.. er jo lakkerer. så må ha det litt orntelig. å måtte ta den rusta i fører døra, var siinsykt mye synes jeg. selv om ikke så masse av det var synelig. Hehehe ja du sier noe dær, er ikke lakkerer jeg da, men lakkerer alikevel jeg da, å d d blir jo "greit";) artig å se når noen tar sånne "live" bilder;) men d var en del rust på bilen ja:( vilken type "melk" tine eller?;) hehehehe, neida, bruker du wurth eller? Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 can trust heter det. mere vett ikke jeg.. men tine funker det og.. haha Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 can trust heter det. mere vett ikke jeg.. men tine funker det og.. haha tine funker ja;) hehehehe hvor for jeg tak i dette produktet du bruker da? regner med at d funkerbra;) Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Pen bil ;) Må få på noen feite frontlykter :) Lager ikke Hella "originale" faceliftlykter til disse? Innbiller meg at jeg har sett et med halogen, og et med plug & play lovlig xenon inkl. i lykta fra Hella. Am I right? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 jo det gjør det. skal snart ned til danmark å kjøpe:) jeg vet ikke hvor du kan få tak i cantrust. men vi får det fra per hagen Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 dagens jobb... er lakka men dere for vente til i morgen. =)=) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 nettop lakt base, så klarlakk Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
menol Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 ser du bare flekk lakkerer, går dette heilt greit i ettertid? ser ikke skiller i lakken mellom ny og gammel? har en del slike flekkproblemer jeg å, vært litt enklere å tatt lokalt istede for hele bilen, noe som er dyrt for et slik vrak som jeg kjører :) Siter Bmw 528i e39 - nåværende Bmw 520i e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 flekk lakkere? er det hvite du mener? det er fyller. legger full dekk over alt.. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Hei! Blir jo kjempebra det her.. et spørsmål..hvorfor sandblåser du ikke når du tar rusta? sånn at du får kommet godt ned i "porene".. Og vis du jobber på verksted så får du sikkert god pris på orginale 01 lykter fra hellanor? jeg ga 6500 for mine xenon lykter! men må bruke tennerne fra di gamle.. men dette er me alle pærer oxo.. tror vanlige 01mod med H7 i nær og fjærn kom på 5000 vis jeg skulle ha det.. Problemet ditt er vis ikke du har xenon nå så blir d problemer med Eu kontrollen..pga di må vere automatisk nivåregulert... ikke det atte jeg tror alle er så flinke til å se etter sånnt men.. //Vegard Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Hei! Blir jo kjempebra det her.. et spørsmål..hvorfor sandblåser du ikke når du tar rusta? sånn at du får kommet godt ned i "porene".. Og vis du jobber på verksted så får du sikkert god pris på orginale 01 lykter fra hellanor? jeg ga 6500 for mine xenon lykter! men må bruke tennerne fra di gamle.. men dette er me alle pærer oxo.. tror vanlige 01mod med H7 i nær og fjærn kom på 5000 vis jeg skulle ha det.. Problemet ditt er vis ikke du har xenon nå så blir d problemer med Eu kontrollen..pga di må vere automatisk nivåregulert... ikke det atte jeg tror alle er så flinke til å se etter sånnt men.. //Vegard sandblåste ikke pga jeg brukte en slipe maskin som fungere akkurat likt som en sandblåser. som også går ned i poerene, Handler ikke via jobber pga de har så elendige avtaler ( eller kjipe med arbeiderne?? ) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Ser bra ut detta! Rust er noe dritt, får det på hjernen og:D Har rust på et par dører her og, ikke bra. Lakkerte lister er det rart at det ikke er fler som har, er jo en del av "facelift" pakka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagicM Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 lite som skjer sp0ky? stille fortiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Monterte faktsikt Facelift Lykter i dag.. Hehe Kommer bilde en av dagene..! Har ikke gjort så mye pga prob i arbeidslivet. Men Begynt i ny jobb og ser bra ut nå! btw. Har kjøpt ny bil og.. 05 vw caddy Tdi =) lure på om vi snakker 2delt lakk på den ja...! =) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 :oohh da var pusen solgt=( Har heldigvis ikke henta den enda... Men kommer til å savne syyykt Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg