liIIebror Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 hva synes dere folka er best vinterdekk?? dritt i tester å sånn.. dekka skal sitte på en volvo v70.. muttern vil ha piggfrie vinterdekk. så kom med det dere mener er best. Mvh Lars Robert Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Hadde vurdert Yokohama IceGrip, for dem har jeg trallallalalala. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Jeg skal selge et sett med nesten nye piggfrie Michelin Ice Sport eller noe....dimensjonen er 205/55-16 og det er mye mønster igjen. Gi bud! Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 nokian hakkapellita Q er visst ganske bra, får til mamma sin bil på fredag :) billige er de også på smartclub Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NOS666 Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Hvorfor drite i testene?? Tror de gutta som tester de dekka har ratta en bil før på vinterstid,og vet forskjellen på et bra og et ræva dekk... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adaes Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Jeg synes at Viking stop 4000 funka utrolig bra Siter Audi rs4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hodetunderarmen Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Noen som vet hvor jeg kan få tak i brukbare billige dekk(uten å pule dekk-gubben i rævva)? trenger to nye Lugger 225/45/18:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 uten å pule dekk-gubben i rævva)? hvem sier at det blir billigere----- di fleste dekk sjapper selger med rabatt nå da. men shariffen slår di vel alle, Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by Överladdaren Jeg skal selge et sett med nesten nye piggfrie Michelin Ice Sport eller noe....dimensjonen er 205/55-16 og det er mye mønster igjen. Gi bud! grrrr.....hvorfor så jeg ikke dette før.. bestilte akkurat dekk i denne profilen idag.... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hodetunderarmen Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 hvem er shariff,hvor er sjappa, og hva må man punge ut med av gryn(uten å ta han i rævva) for dekk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by hodetunderarmen Noen som vet hvor jeg kan få tak i brukbare billige dekk(uten å pule dekk-gubben i rævva)? trenger to nye Lugger 225/45/18:D På superdekk.no får du ikke i 45 men i 40 profil og 225 18" til 2105 kr pr dekk... Merket er Fulda Kristall Rotego http://www.superdekk.no/database.php?page=visprodukter&in_postnr=5183&in_email=&group=5 Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg