Gjest Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Hvorfor det? Skal vel helt sikkert ikke lade 4 bar!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Det er 4 bar total, dvs 3 bar ladetrykk. Andre alternativet er 250 kPA som vil si 1,5 bar ladetrykk maks, men i praksis bør en ikke noe over 1,3 med slik sensor. For de få kronene ekstra så går en for en 4 bar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 221hk Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Du tar vel en effektmåling for å finne ut hva effekten er? Om det er ca. 5-10 folk som er med, så kan jeg være med å spytte i potten for effektmåling hos NAF feks. Kan kanskje ordne en "premie" (Volvo Power Team skjorte), må bare klarere det med han jeg driver klubben med først, men regner med det går greit.. Om folket er interessert da.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.