oysts Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Passer fangerene fra Fas 2 direkte på Fas 1? Jeg har lest minst 100 tråder angående dette spørsmålet på x40nordic forumet men finner både ja og nei som svar! Jeg har en formening om at bakfangeren skal passe rett på men at frontfangeren er litt for "kort"? Slik at når den er riktig fremme med frontlysene så er den ikke lang nok til å nå helt bak til hjulbuen...? Noen som har testet? Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Det kan nok stemme, mener jeg har lest at man må bytte skjermer og lykter om man skal ha fase 2 front på.. Når min styling en gang knuser blir jeg til å bygge om til fase 2 front og bak. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysts Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Kan ikke forstå at man må bytte lykter. Jeg har allerede byttet til Fas 2 lykter og kunne ikke se noe forskjell på de nye og de gamle. Så det kan bety at skjermene på Fas 2 er lengre enn på Fas 1...Litt lettere å måle dem enn fangerene :) Ø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Om man bytter skjermer må man bytte lykter også. Blinklysene er en del cm lengre Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diemaco Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Om man bytter skjermer må man bytte lykter også. Blinklysene er en del cm lengre Tror man bare trenger å bytte blinklysene, ikke hovedlyktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysts Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Ok... det blir litt for mye styr... Tror jeg setter på en ny fas 1 fanger :) Ø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Tror man bare trenger å bytte blinklysene, ikke hovedlyktene. Hm.. *tenketenke* Mener det var Forskjell på hovedlyktene også. Men uansett må man bytte skjermer.. Det blir fort dyrt for nye kjermer, nye blinklys, grunning/lakkering av skjermer.. :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olings Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Skal ikke være noe problem å ha fase 2 fanger på fase 1 bil. trenger da vel ikke å skifte noe som helst. Har snakket med flere som har gjort det, og Volvo selv sier det ikke er noe problem, da festene er 100% like. Det som er forskjellen er skjermene, dette pga. av at blinklysa på fase 1 (eller 2) er lengre. Men det har ikke noe med fangeren å gjøre. Siter Hyundai Coupe 2003 1.6 FX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Mener jeg har hørt det samme Olings! ;) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Såvidt jeg vet: -Lykter fra fas1 og fas2 går om hverandre (med litt ledn.mikk i verste fall) -Blinkers går IKKE om hverandre pga skjermene(???) -Fas2-fanger passer altså bare sammen med fas2 skjermer Panseret er jeg litt usikker på, men er temmelig sikker på at det og bare passer sammen med fas2 skjermer og fanger. Logikk. ;) Vi og har (faktisk ganske konkrete) planer om å kjøpe en rævkjørt fas2 V40 fra söta bror og bygge om. Har da planer om å ta frontfanger, panser, og skjermer fra fas2-en og sette på. Deretter kjøpe lykter og blinkers av noe slag, samt cat-killers under fas2-fronten. Får kanskje begynt på denne siden av året, men blir neppe ferdig før kalenderen viser 2008. :/ Innvendinger? Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 personligt syns eg fase 2 front m. den sportslippa er noe av det fineste som kan monteres på x40.. nice and cleen.! sølfølgelig ilag med xc grill panseret til fase 1 og 2 er identiske! blinklysa på fas 2 er ein del lenger enn fas1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 har bilde av korleis ein fase 2 fanger ser ut på ein fase 1, på pc'en.. men greier ikkje legge ut bilder, skjønner ikkje ka eg skal gjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olings Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Altså, fase 2 front på fase 1 bil er null problem, trenger ikke å skifte skjermer. Må bare ha støtfangerskinna fra fase 2, så er det 100% bolton. Siter Hyundai Coupe 2003 1.6 FX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 passer på, MEN for at det skal se fint ut må du bytte skjermer for at det skal passe sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 her er bildet! da ser dere hvor mye som "mangler", hvis du ikkje bytter skjermene også! er også folk som har "dratt" fangeren slik at den passer til skjermen, men da vil altså lyktene stikke ut.. skjønner? hehe http://www.bilforumet.no/galleriet/showphoto.php?photo=4178&cat=653 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg