ole180 Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Hei, har LH2.4 nett på ein FT sak, prob mitt e at han går i nødmodus trur eg, bilen bruker masse bensin, og gnistene står ut potta når den får belastning, men trudde kje at d sko vær noe prob, siden hjernen kommer ifra ein 93 mod, Men eg har kje den overtrykksventilen som er original, kan den ha nåken virkning på dette nette, vett at d har ein del å sei på ett LH2.2 nett. Mvh Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 prøv å bytt lambda Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 les av feilkoder i uttak 2 Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 hei, fant ut av prob, etter masse forslag så kom d ein luring og sa at eg måtte setta på d originala filtere igjen, så eg gjor d, og vips, lade som faen uten prob. men har fått endå ett prob, d er jo viss eg har den boksen så funke jo kje dumpen, sko hatt på filter, d eg hadde va ett billigt ett t 500kr, noen forslag t ka eg kan bruka? Mvh Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 du får K&N innsatsfilter også :-) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 kke logisk det der.. sikekr på at ledningen på lmm sto skikkelig på før du bytta til org filter igjen? eller noe ligende.. skal ha akkurat ingenting å si om du kjører med 3xorginal eller med bestemors mammelukker som filter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 ska vær i orden dei ledningane altså, men skiftet til org filteret, da funket d heilt fint, ladet 1.2 på turboen, ingen prob, men plutseligt så starta d igjen, går fint av og til, når d funker så går d som juling, men får sjekke dei ledningae ein gong til, se om d kan vær nåke feil der, men tviler litt på det. Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 du får K&N innsatsfilter også :-) ja, men ser så stygt ut me den klompen i motorromme:P og siden d ska gå, så vil eg helst at d ska gå uten den svære klompen:p Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Har funnet ut av prob nå, var pluggene som gikk med en gang, skiftet plugger igjen idag, gjekk helt fint, men plutseligt så kom d igjen, skiftet pluggene en gang til, akkuratt d samme som sist, gjekk godt, åsså plutseligt tebake t d gamla. så d eg lurer på er hvorfor? ska kje vær nødvendigt at den tar pluggene, men har hørt at ein bruker NGK elle platinum pluggar, kan dette hjelpe?`eller er d fare for at dei ryke dei også? Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 når pluggene går i stykker sånn, er det sansynlig vis pga feil luft/bensin blanding, som fører til at de overopphetes og går til helvete. Prøv lavere ladetrykk (ca 0,9 kg), og kjøp deg Bosch Super 4-plugger...WR-78 mener jeg de heter. De tåler alt, og brukes blandt annet på høy-ytelses motorer i Formula Offroad. Så skal du nok se at det ordner seg... noe sier meg at du ikke har chip, og muligens en halvveis defekt Lmm. Brukte disse bosch-pluggene selv på min FT, og de var like fine etter 25000 km som om de var nye:) Selvsagt med litt sot da.. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 ja, får prøve desse da, har stilt ned trykke til 1bar nå, så får se hvor lenge desse pluggene holder, gikk opp fra bosch sine wr7dc til wr9dc, men må nok få kjøpt meg noen bedre trur eg. Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 ja, får prøve desse da, har stilt ned trykke til 1bar nå, så får se hvor lenge desse pluggene holder, gikk opp fra bosch sine wr7dc til wr9dc, men må nok få kjøpt meg noen bedre trur eg. Husk at en 9'er plugg hos Bosch er VARMERE enn en 7'er plugg. Bosch er motsatt av NGK :) Hos NGK er jo en 9'er kaldest... hos Bosch er det omvendt ;) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 okay, for prøvde me NGK sine plugger, men dei holdt ikkje lenge, men ska prøva me ein aen LMM idag, så får se om d hjelper. Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 var ikkje nåken forskjell når eg skifta den, så? er d noen som har noen flere forslag? Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoanders Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 hei, jeg hadde ca. samme problem på min fk. brukte 3 liter på mila og gikk som en dass. og spiste plugger. fant ut at tomgangs regulatoren hadde hengt seg, smørte opp denne, og prøvde noen andre hjerner, og ikke hatt ett problem etter det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.