Gå til innhold

Vurderer å kjøpe ny bil..

Ranger emnet

Ascona

Anbefalte innlegg

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Ascona

Det er også et utall små bilprodusenter som lager kule biler, og det er ingen tvil om at blant annet GM har en del biler som er unike på flere måter, selv om det ikke nødvendigvis er akkurat det du måtte like.

MB sitt eierskap i Chrysler som du sikkert vil kalle det (feilaktig) kommer nok ikke til å bringe noe godt med seg nei.. De har jo hatt noen år på å få til ting nå..

Kanskje du snart skulle komme med forslag på unike biler derfra? Jeg tyder tausheten din som et tegn på at du ikke finner så mange..

Er vel litt drøyt å påstå at jeg vill kalle det eierskap, noe jeg ikke har gjort, og så påstå at jeg tar feil! Jeg VET at det var en fusjon, men samtidig var det vel et være eller ikke være for Chrysler!

Men kanskje det bringer noe godt med seg alikevel, se på Chrysler Crossfire! Jeg synes ikke den er pen, men den får bra kritikker i pressen!

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mondeo

Kanskje du snart skulle komme med forslag på unike biler derfra? Jeg tyder tausheten din som et tegn på at du ikke finner så mange..

Er vel litt drøyt å påstå at jeg vill kalle det eierskap, noe jeg ikke har gjort, og så påstå at jeg tar feil! Jeg VET at det var en fusjon, men samtidig var det vel et være eller ikke være for Chrysler!

Men kanskje det bringer noe godt med seg alikevel, se på Chrysler Crossfire! Jeg synes ikke den er pen, men den får bra kritikker i pressen!

Chrysler har et par ålreite produkter, men det er ikke den amerikanske bilprodusenten som har mest kult akkurat..

hvis man ser i forhold til antallet egenproduserte biler er uten tvil Saleen de som har de kuleste bilene ( 1 av 1 modell)

S7 er jo ikke direkte fæl akkurat..

Chevrolet kommer jo også med en nyvinning i løpet av et par år, den nye Corvette, det blir garantert en heftig bil, og det blir mer av ALT utenom seter i følge det Chevrolet har uttalt.

BTW, husker du hvem som kom med Head-up display først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrysler har et par ålreite produkter, men det er ikke den amerikanske bilprodusenten som har mest kult akkurat..

hvis man ser i forhold til antallet egenproduserte biler er uten tvil Saleen de som har de kuleste bilene ( 1 av 1 modell)

Chevrolet kommer jo også med en nyvinning i løpet av et par år, den nye Corvette, det blir garantert en heftig bil, og det blir mer av ALT utenom seter i følge det Chevrolet har uttalt.

Cadillac?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

Cadillac?

Head-up display var det ihvertfall GM som kom med først, det er helt riktig, den amerikanske delen av GM, men jeg er ikke sikker på hvilket av merkene dems, ikke at det spiller noen rolle heller egentlig.

Det er vel forøvrig en av de største sikkerhetsgevinstene man har hatt i bilutviklingen de siste 20 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Head-up display var det ihvertfall GM som kom med først, det er helt riktig, den amerikanske delen av GM, men jeg er ikke sikker på hvilket av merkene dems, ikke at det spiller noen rolle heller egentlig.

Det er vel forøvrig en av de største sikkerhetsgevinstene man har hatt i bilutviklingen de siste 20 årene.

Jada, sett bort fra standarisering av airbager og beltestrammere, ABS-bremser og ESP:op

Hvis sikkerhetsgevinsten er så enorm, er det litt rart at ikke flere bruker det!

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.... Chrysler har et par ålreite modeller! Saleen S7 er fin(enig) og så......kommer det en ny Vette om et par år!

Mine damer og herrer, dette var den revulosjonerende amerikanske bilindustrien......

:D :D :D

Og du beskylder meg for å ha skylapper?

Har du hørt om BMW M3 CSL? MB SLR? Koenigsegg? Bugatti Veyron?

BTW Ja, F-16

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mondeo

Altså.... Chrysler har et par ålreite modeller! Saleen S7 er fin(enig) og så......kommer det en ny Vette om et par år!

Mine damer og herrer, dette var den revulosjonerende amerikanske bilindustrien......

:D :D :D

Og du beskylder meg for å ha skylapper?

Har du hørt om BMW M3 CSL? MB SLR? Koenigsegg? Bugatti Veyron?

BTW Ja, F-16

Som sagt, det er bare noe av det de har, vil du vite mer kan du jo bruke google.com litt.

Og det er vel bil vi diskuterer, er det ikke? F-16 har gjerne litt andre priser enn en bil, og man kan derfor bruke mye mer penger på blant annet HUD, det var GM som var den første bilprodusenten som leverte HUD.

Har hørt om de der tyske vraka ja, men ingen av dem er i nærheten av Sledgehammer uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel! Hva med f. eks. EuroNCAP da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, det er bare noe av det de har, vil du vite mer kan du jo bruke google.com litt.

Og det er vel bil vi diskuterer, er det ikke? F-16 har gjerne litt andre priser enn en bil, og man kan derfor bruke mye mer penger på blant annet HUD, det var GM som var den første bilprodusenten som leverte HUD.

Har hørt om de der tyske vraka ja, men ingen av dem er i nærheten av Sledgehammer uansett.

Sledgehammeren er gammelt nytt, men for all del, jeg er åpen for å høre deg argumentere for dens angivelige overlegenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår