sandersen Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Nylig impotert meg en strøøøken perle fra tyskland med 114 på tellern ;) http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=55261&start=15 Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 så jo strøken ut den dær :D sånn bil har jeg drømt om lenge<3 eneste jeg er skeptisk til når det kommer til import av gamle bmw'r fra tyskland er KMstand på bilene.Er jo vellkjent at de gamle importbilene brukte å være skrudd en go del tilbake :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Da man har servicehefte ;) Ulovelig i tyskland og stille tilbake km nu, så ikke alle som tørr det eller. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 nei nu er det ikke ofte at det skjer men biler kan jo vært skrudd tilbake for en stund siden. men når man har servicehefte er man jo noe sikrere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg