mobpedersen Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Hei, kjøpte nettopp en turbotrykksmåler til min 04 nissan king cab navara! så er jo ikke jeg så bil-teknisk anlagt, at jeg overhode finner turboen.. noen som kan gi meg noen tips til hvordan jeg installerer denne ? samt voltmeter og olje-temp ? Siter 22" Mak G-Five all the way.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 turbomåleren skal ganske enkelt inn på en nippel på innsuget;) siden d ikke lagt opp for turbomåler så finner du ikke en egen nippel til dette, men da bare setter du på et T stykke på en annen slange som går til innsug. Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mobpedersen Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 jupp.. såpass skjønte jeg :P menne, har problemer med å finne selve turboen og slangene/ledningene.. ( vet, høres latterlig ut :P ) Siter 22" Mak G-Five all the way.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 hehe... er ikke sikker på hvordan motoren er stilt i king cab jeg. men tipper den er tverrstilt, og da er jo turboen enten foran eller bak mot torpedoveggen. (mest sannsynlig) og da kan den være veldig vanskelig og se om du ikke legger deg under bilen. utrolig vanskelig å finne motor bilder av denne bilen på nett! tar du et bilde og legger inn her så skal du få et mye bedre svar;) er sikkert et digert plast deksel over motoren din og om jeg ikke tar helt feil.(sikkert veldig enkelt og ta av.) er den 2,5 tdi du har? Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mobpedersen Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 jupp, 2,5 tdi la ut to bilder av motoren på mitt galleri eller no :P du kan iallefall si sånn ca den er, sånn at jeg har et utgangspunk :;D Siter 22" Mak G-Five all the way.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke_GTR Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 jeg har montert på min egen. Det er ganske enekelt, det sitter en føler på venstre siden av intercoolern. på den følern sitter det en kort slange, bare ta av den sett på T-stykker og sett på slange fra T-stykker til der den gamle slange enden satt. Kan ikke bli lettere Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg