Gå til innhold

Harrypolitiets skrekkeksempler, med bilder

Ranger emnet

buskmann

Anbefalte innlegg

• Svar 360
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg syntes det mest harry er de som tror de får hester av å montere eksos ifra torshov bilrekvisita, og som attpåtill ikke klarer å henge eksosen rett! feks den ender ved bakakselen på en bil jeg har sett... skal prøve å få tatt bilde av den en dag, den er faktisk nevnt i tråden her, men vil ikke henge ut eieren.

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nominasjon fra Finn.no: Hyundai Coupe... 1,6 :iconsm

71_-1413097781.jpg

71_-1260857649.jpg

71_-345183970.jpg

71_-2090411187.jpg

71_1749865622.jpg

Det er ikke noe romskip...det er jo Batman. Kan ha den stylinga hvis den er like funksjonell som Pikes Peak-spoilere/vinger,og han har over 700 hk ut... Ellers blir det bare teit...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes det mest harry er de som tror de får hester av å montere eksos ifra torshov bilrekvisita, og som attpåtill ikke klarer å henge eksosen rett! feks den ender ved bakakselen på en bil jeg har sett... skal prøve å få tatt bilde av den en dag, den er faktisk nevnt i tråden her, men vil ikke henge ut eieren.

Tenker du på den hvite Sierra'en jeg så :D ??

Crime is Not my Style!

- Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt.

x Mercedes 230E W124

X Bmw E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den Mercedesen som var avbilda på side 1 med stripe over midten er ikkje en E-klasse,men en W123!!

Er nok en E-klasse gitt. Ja, karosseriet heter W123. Forgjengeren til W124 som også er en E-klasse.

Hva med å ha snøring på ting før en leker verdensmester?:drunk:

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok en E-klasse gitt. Ja, karosseriet heter W123. Forgjengeren til W124 som også er en E-klasse.

Hva med å ha snøring på ting før en leker verdensmester?:drunk:

Ja du er jaggu inne på noe der gitt. Så da kan vi kanskje ta en historietime i Mercedes Benz. Bilen på bildet er en W123 ca.1983. Etterfølgeren heter W124 og er fra 1986 til 1994. Det siste året (1994) så kallte de den for E200, E250D, E300 osv, osv. E-Klasse har aldri blitt brukt som betegnelse før 1994, så Actros2554 har helt rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modellbetgnelsene til de bilene det refereres til er w-123 og w-124.

E`en det snakkes om her står for Einspritz, som er tysk for insprøytning.

E-klssen kom på banen med w-124karosseriet i 1994.(W-124 ble produsert fra slutten av 1985...pirke, pirke)

F.eks en 230E er ikke en E-klasse, men en w-124 med en 2,3liters insprøytningsmotor.

En E230 derimot, er en E-klasse.

Men fra 1994 og oppover fortsatte de å produsere E-klassen, nå med w-126 karosseriet.(tror jeg det var)

(230E og E230 er bare eksempler...gjelder alle motoralternativer)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, får bidra litt til tråden og da, denne bilen knipset jeg utenfor her igår. Bilen i seg selv er jo ganske snasen, men den spoilern var scvæææær! :D

Så for å gjøre min mening tydelig: Pen bil, harry spoiler.

spoiler-1.jpg

Den er faktisk pen uten vinga også, men i litt hastighet så blir den litt ustabil i svinger. Vi prøvde og fjerne vinga på fattern sin gammle, altså original vinga. da ble den ustabil i svinger i over 80-90..

Og jeg syntes ikke orginal vinga passer til resten, så da ble det apr.. :)

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er jaggu inne på noe der gitt. Så da kan vi kanskje ta en historietime i Mercedes Benz. Bilen på bildet er en W123 ca.1983. Etterfølgeren heter W124 og er fra 1986 til 1994. Det siste året (1994) så kallte de den for E200, E250D, E300 osv, osv. E-Klasse har aldri blitt brukt som betegnelse før 1994, så Actros2554 har helt rett.

W124 begynte fra 85 til 1996! Og ja det er en E-klasse!

Crime is Not my Style!

- Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt.

x Mercedes 230E W124

X Bmw E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider