Gå til innhold

Harrypolitiets skrekkeksempler, med bilder

Ranger emnet


buskmann

Anbefalte innlegg

W124 begynte fra 85 til 1996! Og ja det er en E-klasse!

 

W123 og W124 ble vel ikke offisielt kalt E-klasse, den betegnelsen kom vel ikke før W210 og W211. E'en som står bak på alle tyske biler før nittitallet står for Einspritzung, oversatt til norsk innsprøytning. Mercedes 190E var vel forgjengeren til C-klassen, men den har E-en bak for det.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 360
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dere tar jaggu feil ca hele gjengen. Bare for å gni det inn fant jeg denne avhandlingen om emnet: http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_E-Class

 

Se nederst på sida så ser du når E-klasse oppstod.

 

Bilforumet ass.. Fullt av bedrevitere.

 

Ta dere en tur på Autodb/Finn. Søk etter E-klasse, da finner dere masse 123-serie.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, virker som de mærcegreiene er mer komplisert enn jeg trodde...

 

Og sjalusi på volvo 240 er ikke harry...det er tøfft.

 

neste gang jeg ser en bil med lakse trapp så frister det meget og kjøpe laks i butikken og så binde den fast til laksetrappa!!! det mest tragiske jeg ser er laksetrapp og alu spoiler!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neste gang jeg ser en bil med lakse trapp så frister det meget og kjøpe laks i butikken og så binde den fast til laksetrappa!!! det mest tragiske jeg ser er laksetrapp og alu spoiler!

 

Hva er galt med lakstrapp egentlig?

Er jo mer eller mindre klasisk styling vil jeg tro...

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med lakstrapp egentlig?

Er jo mer eller mindre klasisk styling vil jeg tro...

 

klassisk styling som gangster caps på lamper, scallops lakkering, motivlakkering over hele bilen, plysj i tak, dører,gulvet,setene? eller som slotmagfs felger, revehaler, kjempe lang girspak, bitte små speil, osv?! ja smaken er som baken, men jeg har tilgode å se en bil som kler laksetrapp!!!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en Murcielago?

 

523067.jpg

 

Dette er altså et eksempel på italiensk sportsbil med laksetrapp, ikke harry bil ;)

 

Ikke bare italienere, Amerikanerne har også hatt dette orginalt.

Dette er ikke mye harry, det skal være sånn. Jeg er ikke mye fan av laksetrapp og spoiler, men enkelte biler MÅ ha det

 

1970-Ford-Mustang-Boss-351-custom-n.jpg

 

å sammenligne en mustang og en lambo mot feks en 240 med laksetrapp blir litt feil. på lamboen utgjør den en viktig funksjon, mens på mustangen så var det tidsriktig, i år 2007 så er ikke det vanlig at biler blir levert med slik laksetrapp!

 

monter en lakse trapp på opelen din da thklinge siden du syntes den er så super heftig.

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Det finnes mange stygge biler, og Volvo 240 er en av dem, men jeg må innrømme at jeg egentlig ikke bryr seg så mye om bil at jeg egentlig gidder å involvere meg i slike diskusjoner. Rota meg inn hit pga juridisk-forumet.

 

Kommentaren om 240 kom egentlig bare for å se om jeg klarte å fyre deg opp, og det klarte jeg med glans :-)

 

Men for all del, hvis du vil trekke seriøsiteten min i tvil fordi jeg kødda litt med deg, så gjerne for meg. Resten av innlegga mine vil vel stort sett tale for at jeg både er ganske kompetent og seriøs, så ro deg ned. Beklager hvis du blei trist og lei, men ha litt humor da, unge mann ;)

 

Kan vel ikke si det at jeg ble plagsomt irritert da men.

240 er vel kanskje ikke verdens peneste bil(hvis man ikke liker murstein selvfølgelig), men den fungerer iriiterende godt.

Mener å ha humor jeg egentli da men.

Blir ikke sinna for ting folk jeg ikke har anelse om hvem er skriver ting på nettet.

 

Skulle jeg tatt meg nær av all negativ kritikk jeg får på forumet, så hadde jeg sansynligvis gått å hengt meg..

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo 240 leveres vel heller ikke i 2007...? Mulig at jeg er litt snål under topplokket, men jeg synes ikke at resonnementet ditt hadde så mye slagkraft...

 

da får du finne en paragraf som passer til mitt resonemang!

det er ikke alt som er kult nå som var kult på feks 80tallet.

 

laksetrapp er og blir harry hvis jeg får si hva jeg mener.

 

dessuten så er spoilere og annet slikt ræl forbeholdt biler som faktisk trenger det. at en med en golf 1,6liter trenger spoilere og difusorer er for meg helt ukjent...

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår