Gå til innhold

Harrypolitiets skrekkeksempler, med bilder

Ranger emnet


buskmann

Anbefalte innlegg

Civicen var jo ikke så ille da. Værre med de to andre der :P

 

men skjønner ike helt hva som er så harry med noen av de tingene på den lista der. Er jo sinnsykt mange biler som kler bodykit,spoilere,lexus lykter osv.

 

Uenig. De aller aller fleste biler kler best å være 100 % original.

Mini Cooper S (170hk) - 2005 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 360
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå mener jeg at de typiske import/tuner bilene kler bodykit,spoilere osv. Det blir ikke harry på de bilene, men noen få untakk er det jo selvfølgelig. Men de fleste hverdagslige bruksbiler kler det nok sikkert ikke nei...

 

Men det er smakssak, så gidder ikke diskutere det en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riskokere med plastik på, er harry. Folk kler jo dem opp fordi bilene er stygge da :D

 

edit: dette er harry

 

kims001.JPG

 

no føler nok noen seg truffet. sorry. :volvopower:

 

No offence, men du kjører strengt tatt en Volvo 245.

Volvo 200 serie er vel den bilen som har mest harry-preg her til lands.

Blir ikke noe bedre at du har burne bilde som avatar :D

Pluss at du henger på esso ågotnes i følge "bosted" :D

 

Men folkens, hvor kjedelig hadde det ikke vært om alle kjørte orginale biler? :o

Klart det går ann å ha smak når man styler bilen da, men noen av de som er lagt inn her hører ikke hjemme..

Lek forsiktig, voksne kjører

 

Bmw E46 320i - svart som natta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offence, men du kjører strengt tatt en Volvo 245.

Volvo 200 serie er vel den bilen som har mest harry-preg her til lands.

Blir ikke noe bedre at du har burne bilde som avatar :D

Pluss at du henger på esso ågotnes i følge "bosted" :D

 

Men folkens, hvor kjedelig hadde det ikke vært om alle kjørte orginale biler? :o

Klart det går ann å ha smak når man styler bilen da, men noen av de som er lagt inn her hører ikke hjemme..

 

Kjører en orginal Volvo uten noen form for styling, bortsett fra sommerfelgene.. Harry-preg har den nok :) Har ikke burnebilde som avatar heller. Essoen på Ågotnes henger "alle". Det er bare en råneplass.. :)

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo smaksak da. Vist du synes den civicen var harry og så kjører du en volvo 245 selv. Ja da vil jeg våge si du har jævla dårlig smak :P Ikke at jeg har noe mot volvo... Orginale biler bli jo så mye penere som en nevnte her også, bare du får på fine felger,senk,litt toning osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha,elsker slike tråder,der folk med gamle vrak av biler kommer å kommenterer oppstyla biler som er brukt mye penger på..herlig! :D

Hva er bilforumet uten dere?

 

Keep em going,folkens :D

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo smaksak da. Vist du synes den civicen var harry og så kjører du en volvo 245 selv. Ja da vil jeg våge si du har jævla dårlig smak :P Ikke at jeg har noe mot volvo... Orginale biler bli jo så mye penere som en nevnte her også, bare du får på fine felger,senk,litt toning osv.

 

 

Bare for å sette det helt på spissen her så ville jeg heller ha valgt en helt original Volvo 240 GL, dønn strøken, ikke senket, med originale felger (14" eller hva som står på) enn en blodsenket, plastikk-stylet Civic med altfor store svarte harry-felger og med det jeg kaller for "varebilsotede vinduer" (= å sote bakvindu og bakre sidevinduer). Sier ikke at dette gjelder denne Civicen nødvendigvis, men bare for å sette det på spissen.

 

Tenk så få dønn strøkne originale Volvo 240 det er igjen!

 

Man får ikke en (f eks) en Civic som skiller seg nevneverdig ut dersom man styler den etter 2fast 2f metoden. Alle rånere gjør jo det.

 

Nei, det originale lenge leve!

Mini Cooper S (170hk) - 2005 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med kompressor...fy FA.. så flaut det hadde vært å kjørt en plastikkstylet civic med all slags dekor... det er det styggeste! og ikke akkurat LITE 14tiss...

 

senk og felger er alt en bil trenger... men forakter ikke biler som er stylet skikkelig som også har motor som tilsvarer!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår