Gå til innhold

nuzzepuz : Golf 3, - blir ny...

Ranger emnet

nuzzepuz

Anbefalte innlegg

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva skjer med all den sponsingen? er det bare å flashe tits eller?:titties: :titties: :titties: hehe..

men serr.. få av M3 speila.. skal absolutt ikke være på en Vag. Men som sagt smaken er som baken..

hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt vekk klistre merkene fordi det er ikke selve produsenten som har sponset deg.. få på orginale fangera SKAM senk med noen fete 9x16... Damn This shit is pimpin:P

hehe..

Men stå på..

Good luck:D

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skjer med all den sponsingen? er det bare å flashe tits eller?:titties: :titties: :titties: hehe..

men serr.. få av M3 speila.. skal absolutt ikke være på en Vag. Men som sagt smaken er som baken..

hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt vekk klistre merkene fordi det er ikke selve produsenten som har sponset deg.. få på orginale fangera SKAM senk med noen fete 9x16... Damn This shit is pimpin:P

hehe..

Men stå på..

Good luck:D

skal ha vekk klistremerkene ja :P holder faktisk på med det nå! hehe..

med sponsingen så har jeg nok bare sendt en mail rundt,hehe..

har vel fått så mye sponsing pga at jeg driver norges største bilklubb for jenter http://www.pink-racing.com :)

heldige meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt usikker på den frontfangeren :(

hva synes dere??

noen her som vet om noen som kan å sveise bakluka så den blir clean? jeg bor i gjøvik området..

Kan du ikke bare fjerne lista med låsen, sveise en plate over der og la skiltplasseringen være igjen?

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ha vekk klistremerkene ja :P holder faktisk på med det nå! hehe..

med sponsingen så har jeg nok bare sendt en mail rundt,hehe..

har vel fått så mye sponsing pga at jeg driver norges største bilklubb for jenter http://www.pink-racing.com :)

heldige meg :P

morro morro.. keep tha shit up da:)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider