Gå til innhold

nuzzepuz : Golf 3, - blir ny...

Ranger emnet

nuzzepuz

Anbefalte innlegg

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Funker nå ja. :)

Et par småting til er å få tak i nye blinklys rundt om og fjerne antenna i forskjermen. :)

har kjøpt hvite blinkers rundt om :P men gidder ikke sette det på enda siden jeg skal ha på ny front nå snart :)

den antenna skal vekk! skal hive den langt bort!! ÆSJE! hehe..:angry:

må lakke opp skjermen på nytt uansett.. den var liksom ny lakka når jeg kjøpte bilen.. as if liksom! dummeste jeg har hørt!! eller jo mulig den var det.. men d er fan ikke bra nok jobb!! klar lakken har gått av å masse anna som er skjedd der.. idiotisk spør du meg men... :angry:

skal sparkle å fikse skjermen nå snart . bare pappa kommer hjem fra ferie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt hvite blinkers rundt om :P men gidder ikke sette det på enda siden jeg skal ha på ny front nå snart :)

den antenna skal vekk! skal hive den langt bort!! ÆSJE! hehe..:angry:

må lakke opp skjermen på nytt uansett.. den var liksom ny lakka når jeg kjøpte bilen.. as if liksom! dummeste jeg har hørt!! eller jo mulig den var det.. men d er fan ikke bra nok jobb!! klar lakken har gått av å masse anna som er skjedd der.. idiotisk spør du meg men... :angry:

skal sparkle å fikse skjermen nå snart . bare pappa kommer hjem fra ferie :D

Det er bra. :)

Hørtes ut som en bra jobb som var gjort fra før. ;)

Fjerne bakvisker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrudd av endel airbagger, er ikke noe fare egentlig. Null strøm, ikke rykk/dra i det hvis det sitter fast noe sted, ta det pent og rolig ut så smeller det ikke. OG skulle det smelle så ikke dra inn det støvet som kommer :p

Nå - '92 VW Vento VR6

[x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v

[x] - '90 VW Golf II GTi G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider