Gå til innhold

Jt-Anlegg, Hva har dere

Ranger emnet


Vovlo

Anbefalte innlegg

Om du ikke vil ha veldig mye lyd, velger du 2 dempere..

JT er litt "straight thru", "rett gjennom".

 

2 potter JT anlegg på N/A 3.0 r6 motoren bråker som H***

Turbobiler er seff stillere, da spesiellt om du har KAT..

 

Men det er jo preferanse.. 1 potte JT vil bråke noe, 2 potte vil sikkert være rimelig "rolig" på lavt rpm.. Evnt kan du også ha 2.5" anlegg om du er redd for motorlyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd JT med både 1 og 2 dempere (kat fjernet på begge) på 940 turbo, å valget er enkelt, 2 dempere gir penest lyd, vet ikke hvor mange kommentarer j fikk når j kjørte med JT anlegg og en demper, hørtes ikke bra ut i det hele tatt, bråka og putra fælt...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er smak og behag!

Om du liker mye / traktor lyd, gå for 1 demper og uten kat.

Om du vil ha det "akseptabelt", kan du gå for 2 dempere og uten kat.

 

Om du vil ha det helt stille, 2 dempere og kat..

dvs. du vil fremdeles få litt lyd da, men ganske lav lyd på tomgang/cruising.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også redd for at det ville bråke mye med 1 potte og kat. Kjøpte alikvell 1 potte fordi de var tomme for de med 2 potter. Men angrer ikke for fem øre.. Pen lyd med 1 potte og kat etter min mening, ikke alt for høy og ikke alt for lav. Man skal jo ha litt lyd... Blitt stoppet av UP et par ganger, de har aldri sagt et ord om eksosen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 1 potte først, da kunne jeg aldri ha tenkt meg til det anlegget med 2 dempere..

Men så fikk jeg det nå for et par mnd siden, på den nye bilen..

Og etter min smak, er det mye penere og mer "Akseptabel" lyd som DaButcher sier.

Kjører uten katalysator også.

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

 

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår