Gå til innhold

Greit utvalg.

Ranger emnet

rs_cr

Anbefalte innlegg

Originally posted by metz

enig ang den sølvfarga, porsche felger er bare *sikle* :D

De felgene er det en custom jobb, eller er det bare adaptere? Finnes det noen sider på nettet der slikt selges (Felger og adaptere)? Det skal jo klaffe med inpress også, eller er det slik at det produseres "porsche" felger som passer på VW bare med en adapter til 5 bolt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porsche felger er vel 130*5 Og de felgene som står på den bilen er standard felg på 944 S2 og mange av 928 modellene. Eneste forskjellen her er vel at felgene er krommet.

Mener å ha lest flere steder om bolt on adaptere som gjør at du kan få omtreng hvilken som helst felger på. Rett meg viss jeg er feil.

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skillz2k

Porsche felger er vel 130*5 Og de felgene som står på den bilen er standard felg på 944 S2 og mange av 928 modellene. Eneste forskjellen her er vel at felgene er krommet.

Mener å ha lest flere steder om bolt on adaptere som gjør at du kan få omtreng hvilken som helst felger på. Rett meg viss jeg er feil.

Adaptere er å få ja..

de mest vanlige er disse

4x100 - 5x100

4x100 - 5x130

5x100 - 5x130

5x100 - 5x112

om jeg ikke husker helt feil.. dette er ihvertfall de adapterne jeg vet om som har TÜV papirer..

vil jo i prinsippet si at du KAN bruke mercefelg på en bil med 4x100 egentlig.. men da må du ha to adaptere.. og det er vel ratt ikke TÜV godkjent.. litt usikker på det der

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Helios

Adaptere er å få ja..

de mest vanlige er disse

4x100 - 5x100

4x100 - 5x130

5x100 - 5x130

5x100 - 5x112

om jeg ikke husker helt feil.. dette er ihvertfall de adapterne jeg vet om som har TÜV papirer..

vil jo i prinsippet si at du KAN bruke mercefelg på en bil med 4x100 egentlig.. men da må du ha to adaptere.. og det er vel ratt ikke TÜV godkjent.. litt usikker på det der

Har du noen sider som selger adaptere. HAr nemlig noen Porsche felgs liggende i garasjen som kanskje kunne gjort nytten ;D

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet desverre ikke om noen sider.. men om du kjøper et tyskt VW blad av noe slag vil du ihvertfall finne firmaer der som selger slikt.. en fax eller en tlf til dem kan nok løse det meste..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boramannen

De felgene er det en custom jobb, eller er det bare adaptere? Finnes det noen sider på nettet der slikt selges (Felger og adaptere)? Det skal jo klaffe med inpress også, eller er det slik at det produseres "porsche" felger som passer på VW bare med en adapter til 5 bolt?

jeg er ikke sikker, ser ikke mange i norge som kjører rundt med det, men det er flere på vortex forumet har det.. de kan sikkert svare deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by metz

enig ang den sølvfarga, porsche felger er bare *sikle* :D

JEPP!! den grå lilla går her jeg bor i ålesund.sinnsyk fet bil med rå lyd=)!! helt clean bil, fjernet dørhåndtak også=)

Driving Is Noting Without Control

-Audi A4 Turbo Quattro

xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert)

xGolf 2 gti turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider