projektRUST Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 det var vel en eller to stykk prototyper som ble produsert? finnes ikke noe typegodkjenning på en golf 2 vr6 fra vag vel, men å si det finnes "originalt" er vel kanskje ikke urimelig. Gutta på Vag lekte jo også med tanken på hva merkelig de kunne bolte fast fremmi der, og VR6 motoren lå vel og slang rundt om i gangene. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[dEvil] Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 en kamerat av meg kommer i fra bosnia.. han bor 3 km fra fabrikken og der nede kjøre de vr6 orginalt i 2`ern... går mange neddi der... Siter Audi S2 2.2 20v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by SpeedWell Rart det der, har hørt rykter om den men aldri sett den. :) du er for lite ute og råner=) Han bor i byen. du kjører inn med hydro ysteneset og til venstre mot byen, der står den langsgata parkert. DRIT FET bil!!!=) Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Jeg har tre biler, men søren meg så står samtlige i garasjen! Blir ikke så mye råning da gitt. :) Håper den blir solgt langt vekk, så Golfen min blir den feteste i byen ;) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg