Gå til innhold

Hjelp meg finn en Ny bil

Ranger emnet

Kebab gud

Anbefalte innlegg

JEg sitter fortiden å vurderer å bytte bil, ikke fordi jeg er missfornøyd eller noe.. men jeg sliter med samme problem som resten av familien.. jeg klarer ikke ha samme bil mer enn ett år.. (2 år når jeg gikk litt arbeidsledig)

Men jeg er kravstor.. og jeg er ikke 100% sikker om jeg skal satse, står egentlig mellom Ny bil eller kjøpe et Hus og pusse opp..

Her er mine krav

1: Ikke eldre enn 4 år

2: Ikke Audi, Ford eller Volvo

3: Max 300.000, men hvis dere finner et gullkorn til litt over så post den!

4: Helst RWD eller AWD

5: Må være over 150 Hester,helst over 170

6: Innebygget Navi er stor pluss, men ikke et krav.

7: Cabriolet eller Coupe er et pluss, men ikke et krav

8: Ikke eldre enn 4 år

9: Ikke Audi, Ford eller Volvo

Kan nevne at jeg fortiden ser på muligenten til å importere en 2004 mod BMW Z4 2.2, men tviler på at det kommer under prisen jeg vil, selv om jeg vet at den kommer under 300.000 hvis jeg henter selv.

Lykke til!:partyon:

Og ja.. om noen finner Nye utgaven av Lexus IS til ca 300.000 så skrik fort :P

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første er jo samme bil som jeg har.. greit nok at den har presse.. men den er også eldre..er ikke keen på eldre biler nå..

Nr2 er for dyr med skilter .. og selgeren er en tuffs... er mange IS300 i norge :p

Siste er jo så og si min bare eldre.. og senka.. som jeg kan gjøre selv på noen minutter.. og selvsagt eldre ..

men gode funn..

[*] 2003 Lexus IS200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr1 har jeg nå bokmerket.. har kjørt RX8 (ikke 193hestern) og det r spennede bil egentli.. selv om den drikker som en elefant

Nr2.. vel er ikke så glad i Facelift utgaven av E46, men den har jo 99% av det jeg er ute etter.. Bokmerket

Nr3 sier jeg bare nei til.. har kjørt Golf GT.. oppskrytt som faen.. du kjenner lett at det er en 1,4i den

Nr4 første reaksjon.. Helvete nei.. men jeg har enda ikke lukket vinduet :p må se litt mer på den egentlig, selv om den er stygg som faen

Nr5 nei.. da tar jeg heller en Lotus.. som om de har mindre hester og koster mer..

Alt i alt.. bra funn.. skal finne nærmeste RX-8 med 192 hester og teste den.. se om forbruket er like jævlig på den som den med mer hester..

Faktisk lurere jeg på om jeg skal si at det nå er Z4 eller RX8

:thanks

[*] 2003 Lexus IS200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei stew.. jeg skal ikke ha S2000 .. skal ha noe som er litt mer enn hjul og motor.. får jo så vondt i ræva an en S2000 bare du kjører over en mynt i veien.. og den der var gammel og gått langt for en S2000

[*] 2003 Lexus IS200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du ikke skal ha audi,ford eller volvo?! Da anbefaler jeg deg desto sterkere til å kjøpe ford!!! Det er bilen sin, Audi er bare dritten ja, men Volvo er også bra, så kjøp deg ford eller volvo....

Far erfaring på detta med bil, som du ser på bilvalgene jeg gir deg!:P;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider