dyngman Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Noen som vet hvor jeg får fatt på det eller hvem som forhandler? MVH Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Eiker hadde hvertfall TRUSH potter... :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Det er sånne baguette-forma potter, right? :) Hadde det på Camaro`n, rå lyd Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyngman Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 hehe none som har noen linker eller nummre som jeg kan nå de på,pottene jeg er ute etter er ovale:) MVH Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Hei... Sånne potter er jo den største møkka som er oppfinne... Hører faen meg bilen til slegga (71 Chevell) på flere mils avstand om en er høyt i terenget.... Han skal HIVE... jeg mener selge dyrt... sine to potter... Ser slik ut... Men legg merke til usa flagg på mellomakselen....Trodde vi skulle DØ når vi titta på dette når slegga kom hjem med bilen etter å ha kjøpt den...:flushit: Ringe mannen på 99564433 om du vil ha... Han har bestilt 3" Apple Racing fra Minges universalservice, Trøkstad... DET gir bilen din fin lyd... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 De må monteres riktig vei, det er viktig.. Camaron min bråka ikke så mye, og da hadde jeg bare 2 sånna. Fikk Svendsen til å lage xosanlegget, de bare lo av meg når jeg bare skulle ha 2 sånna. Men de ble MYE overrasket over lyddempinga i dem. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Jeg syns harry potter er best jeg da bilde Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 :biker Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'n Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Fy F..... for ein mellomaksel! Olav Siter http://www.cardomain.com/ride/2233875 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg