Macgyver Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 slik kan det gå... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=80388 Noen som kjenner seg igjen ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Oida... :rolleyes: Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiX Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 oiiida.. kjenner meg litt igjen der ja, men personlig så synes jeg at det er galskap og ta forbikjøring i sving..det er farlig! Men 176 km/h.. og det var det gråveste han hadde sett?? jaja.. de har ikke vondt at det de ikke vet :D Siter - 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Men 176 km/h.. og det var det gråveste han hadde sett?? nye briller kansje??? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by Ascona Men hvis han fyren ikke har sett mer graverende ting skulle han sett da jeg lekte meg med en RS4 nedi de traktene for et par år siden.. Oi, så kult da.. Fikk du drept noen og eller? flushit Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 haha, når de er så dumme at de stopper rett etterpå så er det egentlig fortjent ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 er vel ikke smartest de som gjør dette heller... straff er vel alltid fortjent når en blir tatt for noe? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by Ascona Bortsett fra at jeg ikke pleier å stoppe etter å ha dratt fra snuten stemmer det meste.. Men hvis han fyren ikke har sett mer graverende ting skulle han sett da jeg lekte meg med en RS4 nedi de traktene for et par år siden.. Du vet alt du sier kan bli brukt mot deg i en retten? Best du kontakter advokaten din.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Både disse og de idiotene som hang ut av vinduet stiller Vest-Agder i dårlig lys. Blir ikke overraska hvis det er samme folkene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Hehe...Nå skal de sikkert sperre alle biler på 50km/t,for dette er helt nytt og aldri skjedd før!:rolleyes: Hvor trangsynt kan dem bli 176 det værste de har sett hmm,alle andre enn politiet vet hva som foregår virker dte som... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etg101 Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 176 km/t,,,,, hmm.... hvis han synes det var så grovt...... kanskje han har hatt mye innetjeneste... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 eeeh... er vel en sivil politibil det er snakk om her,såvidt jeg har forstått... :rolleyes: så,kanskje ikke så rart at de ikke la merke til at det var snut... Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by NiX oiiida.. kjenner meg litt igjen der ja, men personlig så synes jeg at det er galskap og ta forbikjøring i sving..det er farlig! natta? mørkt? du ser om det kommer biler i mot deg. ikke farlig i det hele tatt. de to gutta hadde sikkert mer kontroll en onkel.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Strekken de kjørte på er rimelig oversiktlig og de er laaangt fra de første som har kjørt 170+ på de slettene. Men sånn kan det gå :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidlund Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 sånt er kjedelig, hvordan den svingen er vet jeg ikke, men er du kjent i området og det er mørkt vet du som regel når du kan kjøre forbi. Ikke at det er helt trygt da kuer og den slags ikke har lys... Men hvem trør ikke på en gang iblant? Sivilpol10 er skumle de. Jeg liker gøykjøring, de liker det ikke, jeg liker ikke dem, de liker ikke meg. Men inni er vi alle like........ Fikk vi å vite på barneskolen.:D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg