Gå til innhold

Ops,der røk lappen git

Ranger emnet

Macgyver

Anbefalte innlegg

Originally posted by Ascona

Men hvis han fyren ikke har sett mer graverende ting skulle han sett da jeg lekte meg med en RS4 nedi de traktene for et par år siden..

Oi, så kult da.. Fikk du drept noen og eller? flushit

Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt.

Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Bortsett fra at jeg ikke pleier å stoppe etter å ha dratt fra snuten stemmer det meste..

Men hvis han fyren ikke har sett mer graverende ting skulle han sett da jeg lekte meg med en RS4 nedi de traktene for et par år siden..

Du vet alt du sier kan bli brukt mot deg i en retten?

Best du kontakter advokaten din.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...Nå skal de sikkert sperre alle biler på 50km/t,for dette er helt nytt og aldri skjedd før!:rolleyes:

Hvor trangsynt kan dem bli 176 det værste de har sett hmm,alle andre enn politiet vet hva som foregår virker dte som...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NiX

oiiida.. kjenner meg litt igjen der ja, men personlig så synes jeg at det er galskap og ta forbikjøring i sving..det er farlig!

natta? mørkt? du ser om det kommer biler i mot deg. ikke farlig i det hele tatt. de to gutta hadde sikkert mer kontroll en onkel....

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånt er kjedelig, hvordan den svingen er vet jeg ikke, men er du kjent i området og det er mørkt vet du som regel når du kan kjøre forbi. Ikke at det er helt trygt da kuer og den slags ikke har lys... Men hvem trør ikke på en gang iblant? Sivilpol10 er skumle de. Jeg liker gøykjøring, de liker det ikke, jeg liker ikke dem, de liker ikke meg. Men inni er vi alle like........ Fikk vi å vite på barneskolen.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider