Gå til innhold

Forslag til driftebil? 35-45k / 65k reg

Ranger emnet


Lasseleeten

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har litt lyst til å starte med drifting..

 

Men så har jeg ikke funnet ut hvilken bil som er grei til å starte med..

Vet jo om 200sx men alle har jo en sånn =\

 

Kan ta meg råd til 35-45k uten skilter.. Vet det ikke er allverdens men så er jeg ikke rik heller da (enda).

 

Hvis den er registrert så kan jeg nok strekke meg til 65k..

 

Har sett på endel biler fra japan men frakta koster jo litt mye iforhold til bilen da..

Men rx-7 og supraene ser jo greie ut. Vet at det sikkert ikke er mulig å få registrert de men men.

Har jo alltid hatt lyst på en supra <3

Og hva må gjøres med de for at det skal være mulig å kjøre litt sidelengs? :wonder:

 

Andre forslag mottas med takk :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, som alle de andre postene her så er det jo mange bmw`er som er greie nokk, 325 E30 er jo grei;) skaff en sperre så har du vel en date:)

Hvis du sparer litt til så kan du jo få råd til denne(uten skilt mrk)..står jo "drifte klar" http://www.japanauto.no/brukt/biler/163.htm

 

Den rx-7en blir nok litt for dyr for meg =(

 

Men en 325 da.. Hvordan er det å øve på litt drifting med de standard 170 hestene? =P

 

Er ikke så veldig dreven med mekking osv så tviler litt på at jeg klarer å bytte motor selv =P Men man må jo lære engang da XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss si jeg kjøper en 325 fra tyskland og får registrert den.

Hvis jeg setter inn veltebur osv, hvordan går det på neste eu-godkjenning da? XD

 

Det går ikke. Det er ganske elementære ting du spør om... Det er en fordel å kunne skru og ha gode kunnskaper når man skal holde på :)

Volvo 940Turbo Classic 1997

[X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981

[X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda jadda! Må jo lære litt :op:

 

Et eksempel:

 

Hvis jeg kjøper denna:

link

og hiver ut mesteparten av interiøret, begynner det å bli brukbart for å lære i da?

 

Ja det vil klart fungere til å lære i. Litt lite hk,men går om du misbruker det litt

Det er kanskje ikke noen vits i å registrere den, for den blir garantert herja med tiden og avgiftene r så høye...

Prøv å finn en med sliten lakk\intreør og feil du ikke trenger bry deg om på en driftebil som defekt takluke\el vinduer osv...... Går også ann å se etter 5\7 serie da disse har mere gamp, i tyskland bruker de også merc i drifting så du kan jo utvide søket etter også merc med manuel og mye gamp..

 

Skal du lære trenger du ikke satse fullt med bur osv da går det fort mye $$$$$

Heller spare det til da du føler at du kan og vil bygge en bil som passer deg selv

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår