Lasseleeten Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Kan stemme godt det, madmmen bor i Råde:pimp Hehe da tror jeg det var deg jeg så.. Pappa: "Sjekk de små hjula!" :D Fet bil XD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 for guds skyld da mann.. 40-50 lapperpluss en fly billet å bensin penger så får du jo en drit bra s13.. samme om alle har det vel?? er jo di som er mest for penga når det gjelder drifting.. skal du ha en svær stygg bmw så er det snakk om sladding å ikke drifting!! sjekk ut http://www.driftworks.com/ Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Hehe da tror jeg det var deg jeg så.. Pappa: "Sjekk de små hjula!" :D Fet bil XD Hehe, Takker, ja små hjul men må ha det vett for å få ned rullediamenteren\utvekslingen så jeg også får sladda litt;) for guds skyld da mann.. 40-50 lapperpluss en fly billet å bensin penger så får du jo en drit bra s13.. samme om alle har det vel?? er jo di som er mest for penga når det gjelder drifting.. skal du ha en svær stygg bmw så er det snakk om sladding å ikke drifting!! sjekk ut http://www.driftworks.com/ Ehhhhhhh? Vinneren av Nordic Drifting Series og den norske Powerdrift serien kjørte BMW. Det er ikke bilen det står på men sjaføren! Når skal folk skjønne dette:rolleyes: Selfølgelig er det lettere med med helmax s-body meeen allikavel man må også ha sete tid! Jeg ser absolutt en fordel med å ha skilter iallefall i start fasen da det vil være mye enklere å komme fra og til banetreff for å få øvd! Just my 2 cents:notin: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbokjell Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Du får høre med Halllon hva han skal ha får Bmwen sin da, lurer på om han ikke vurderer å selge den. Siter 1997 Carina stv 1996 Corolla Ginza 1984 Land Cruiser 1984 Starlet bakhjulstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espn.. Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Du får høre med HAIIION hva han skal ha får Bmwen sin da, lurer på om han ikke vurderer å selge den. Den burde vel gå til høggern snart eller ;);)? Siter E. Heimdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Den burde vel gå til høggern snart eller ;);)? Og hvorfor i alle dager burde den det? Selvom lakken ikke er 100%? Den funker jo perverst bra enda, med tanke på at den knuste alt av japser osv! Siter Nissan 200SX Pro serie bil. 1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbokjell Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Er vel den drifting bilen i Norge, kanskje norden som det har vært minst tull med i år. Siter 1997 Carina stv 1996 Corolla Ginza 1984 Land Cruiser 1984 Starlet bakhjulstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Er vel den drifting bilen i Norge, kanskje norden som det har vært minst tull med i år. Eneste gangen fredric brøyt i år var vel når han tok girkassa på Gatebil Kristiandsand? Litt uviss grunn til dette raset men kan ha noe med at drivverket ikke var skikkelig varma opp før vi kjørte utpå, var morro å sitte på den få minuttene før det iallefall:yodude: Meget driftsikkert når man har orginal motor og bra drivverk! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 http://www.jeansgaraget.se/files/sds3.wmv Høyre klikk og lagre- Opel omega 2,6 med turbo.. byggekostnad på under 10 000(sek) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast2hell Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 du kan jo sjekke ut denne... vet det er 200sx. men det er jo en grunn til at alle bruker denne da... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1716872;username= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 den vakke dum Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Gatebil :: Vis Temaet - Norges rimeligste driftebil vurderes solgt! Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Hehe, jeg anbefaler at du tar deg en tidd på Japanauto.no der popper det inn noen billige biler for tiden. Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Har en s13 som er mer eller mindre drifte-klar _med_ skilter til salgs. 70 000,- send PM om interressert. Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg