enur_h Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 heisann.. har en A3 som jeg mangler midtarmlene i.. har vært hos audi og dem skulle ha nærmere 5lapper for dette..noen som vet om noe billigere enn dette? håper på svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 tror du får kjøpt på norskbildelsenter:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 tror man finner en del på ebay.de... Men jeg aner ikke om montering er lett. Mangler selv dette, og vurderer å skaffe. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enur_h Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 nå er jeg ikke noe skarp i tysk,men var jo mange der...men hvordan er det og kjøpe over ebay?sikkert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Det er mange billige varianter der, men og noen orignale. Ebay er sikkert, har kjøpt både fra usa og tyskland over 100 ganger og alltid fått varen. betaler seff moms på varen når den kommer inn til norge, men det lønner seg alltid. Bare ta kontakt med selger på forhånd for å sjekke at de sender til norge. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg