PoloDude Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Hvis noen vet om en Polo 6N som er tatt bakfra og som har helt panser så si ifra. Har planer om å bytte panser på min, pga han som har sveisa badlook/panserforlenger har ødelagt det jeg har kan man si... Og når jeg får meg nytt kan evt noen få mitt til å lage ny badlook på og evt luftinntak... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 står en polo på huggeren i lier.. kan jo sjekke om det er helt du.. 32842300 Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Mye rart jeg ville tatt bakfra, men en Polo står ikke på den lista. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Takk for tipset VwDude, men det var visst skada på den... Får drøye å se litt til. Alternativet er jo Getsted i Danmark evt. Der er det sikkert panser.... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg