Gå til innhold

rc mottaker og sender

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

hei.

hvor kan jeg få tak i radiokontroll samt mottaker enhet som kan styre to stk litt sterke servoer?

trenger også en batteripakke til servoene og mottakeren.

dette skal brukes til et hjemmelaget airboatprosjekt med litt futt i, så en av servoene bør være bittelitt sterk og ikke sånn microfly-størrelse servo:P

Er snakk om en gresstrimmer som motor og en radiatorviftepropell som drivkraft slik at vinden som kommer ut bak er nokså jævlig sterk.

har du en internettside hvor jeg får dette settet komplett mon tro??

Hilsen Roger

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-vw polo:S

-200sx S13, E85 edition 320 RWD;)

X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott. det kan jeg gjøre. takk for tipset. fant btw noen sendere m/mottakere med servoer, men jeg vil heller se størrelsen på de før jeg kjøper noe. så i ren desperasjon etter noe fjernstyrt med propell så kjøpte jeg verdens minste radiostyrte helikopter:D kjempekjekt leketøy:P

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-vw polo:S

-200sx S13, E85 edition 320 RWD;)

X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det helikopteret selv! hehe :)

Picooz / Picoopter er konge helikopter. Mye underholdning for en liten penge! Kan love deg en ting, det er _UMULIG_ å ødlegge det ved normal bruk. Tåler alt. Har til og med en katte her i huset som løper etter det og slår det hardt i bakken. Ingen fare i å kræsje. Hovedpropellen er også utrolig myk.

Hvis du har litt "stor" plass å fly på så vil jeg anbefale deg å skru inn en skrue i fronten (normal størrelse). Da flyr den brukbart fremover.

Har flytt ca 15 meter opp i lufta ute med dette helikopteret. Glad det var vindstille da, ellers hadde det flydd til skogs! Veier jo tross alt bare 10g.

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider