Lille Ole Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Hei! Jeg lurer på om en 2.0l 190 har noen form for sperre eller diffbrems eller er det bare 16v utgavene som har det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 du fikk bestilt bilen med sperre ja. om du fikk de med lammelsperre vet jeg ikke. men ASD fikk du værtfall fra 89 el noe. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Ole Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Takk for svaret. Så det er ikke standard med sperre på 190? Jeg får vel kjøre bilen og finne ut om jeg har det da? :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190DTM Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Jeg har en 2l fra 87 med ASD, så regner med at man fikk ASD på dem helt fra starten av, men som ekstra utstyr. Siter *Mercedes Benz 190E 2l 87mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 hmm. oki. trodde det var slik som på 16v at når 2.5n kom så ble det asd. men jaja. betaler du så får du:D Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janiiboy Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 ja, fram til 87 var det lamell sperre og etter 87 er der ASD.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 et spm: hva er forskjellen på asd å lamell sperre? (hvilken er det mest gøy med?) Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Somme skrev: et spm: hva er forskjellen på asd å lamell sperre? (hvilken er det mest gøy med?) Jeg kjørte fattern sin 230e med asd i vinter. Den sperra for å si det sånn. mellom fartsdemperne så la den seg brei bare om jeg var bortpå gassen. Litt ekkelt når man ikke er vant til sperre. Lamell har jeg ikke vært borti så. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janiiboy Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 ASD e mye mer stabilt, lamell sperre kan ofte skje att den svikter (utslitt) sånn som mi gjør! noe jævla dritt.. men vist ASD skulle gå i stykke så sliter man litt da, noe så hårete dyrt, å ASD e mye kvassere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg